رضا رسولی:

در خصوص پرداخت حقوق پرسنل گام هایی برداشته شده است / قصد توجیه ندارم

حرف تازه : در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که با محوریت طرح سوال از شهردار برگزار شد؛ رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به دغدغه های شهروندان رشت گفت: درباره با مباحث مطروحه در رشت باید بگویم که اینها دغدغه همه اعضای شورای رشت است. رضا رسولی با بیان اینکه در […]

حرف تازه : در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که با محوریت طرح سوال از شهردار برگزار شد؛ رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به دغدغه های شهروندان رشت گفت: درباره با مباحث مطروحه در رشت باید بگویم که اینها دغدغه همه اعضای شورای رشت است.

رضا رسولی با بیان اینکه در ارتباط با سه سوالی که مطرح شد شهردار رشت پاسخ هایی دادند، گفت: به عقیده ی بنده تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل هیچ توجیهی ندارد و این موضوع حتی موجب استیضاح شهردار قبلی رشت نیز شد.

رسولی ادامه داد: جدولی که شهردار رشت امروز ارائه کرد نشان دهنده بهبود در برخی از شاخص ها می باشد و بنده قصد توجیه چیزی را ندارم و قطعا در مسیر توسعه افت و خیزهایی اتفاق خواهدافتاد.

رسولی گفت: در خصوص پرداخت حقوق پرسنل گام هایی برداشته شده است و امید است به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات در این خصوص باشیم.

وی گفت: آسفالت رشت حرفهای زیادی برای گفتن دارد و متاسفانه  به غیر از ضیابری مابقی خیابانهای رشت زیر ساختهای لازم برای آسفالت را ندارد.

این عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: در سال گذشته گامهای خوبی در خصوص لکه گیری در زمینه آسفالت رشت برداشته شد و این غیر قابل انکار است.

وی در پایان گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت پرداخت شده است اما چیزی که در رشت شاهد آن هستیم قابل پذیرش برای شهروندان نیست.

گفتنی است در جلسه امروز هشت عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع نشدند و به این ترتیب در جلسه بعدی طرح استیضاح شهردار رشت مطرح می شود و اگر یک سوم از این ۸ نفر طرح را امضا کنند، استیضاح شهردار به جریان خواهد افتاد.

دیارمیرزا