مجید رجبی:

در خرید سپیدرود کاری نکنیم مثل چاله چوله های شهر نفرین و لعنتش بماند

حرف تازه : مجید رجبی ویسرودی در جلسه ۱۶۸ شورای رشت گفت: در تیمداری و خرید سپیدرود کاری نکنیم که مثل چاله چوله های شهر، لعنتش برای ما بماند. عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: هر سه ماه یکبار چاله چوله های شهر پر می شود اما چون نکات فنی را رعایت نمی کنند، سه […]

حرف تازه : مجید رجبی ویسرودی در جلسه ۱۶۸ شورای رشت گفت: در تیمداری و خرید سپیدرود کاری نکنیم که مثل چاله چوله های شهر، لعنتش برای ما بماند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: هر سه ماه یکبار چاله چوله های شهر پر می شود اما چون نکات فنی را رعایت نمی کنند، سه ماه بعد مجددا مجبور به پر کردن چاله ها می شوند. در تیمداری کاری نکنیم مثل این چاله چوله ها نفرین و لعنتش برای ما بماند.

وی به عدم ارائه شیوه نامه مدیریتی تیم سپیدرود توسط شهرداری رشت انتقاد کرد و افزود: کسانی که دلسوز هستند بپرسند چرا شهردار این شیوه نامه را ارائه نکرده است؟ 

رجبی ویسرودی خاطر نشان کرد: به شرطی سپیدرود را خریده ایم که ساختمان ۲۴ واحدی بلوار دیلمان تهاتر شود؛ پس اگر تهاتر نشود واگذاری هم صورت نمی گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت پرسید: مگر صاحب امتیاز نباید تیم را واگذار کند؟ صاحب امتیاز که طرح شکایت کرده است. 

وی همچنین در خصوص آینده مدیریتی تیم ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: وقتی تیم هیئت مدیره مشخص ندارد، همه می توانند اظهار نظر کنند و هرج و مرج به وجود می آید.

رجبی تاکید کرد: اگر قرار است تیم خریداری شود باید زیر مجموعه سازمان فرهنگی شود و هیئت مدیره معرفی شود تا بدانیم در کجای شهرداری قرار دارد و در آینده مدیریتی با بودن و رفتن افراد دچار مشکل نشود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت راهکارهایی ارائه داد و گفت: به عنوان مثال می توان با یک شیوه نامه مدون مدیریتی تیم مشخص کرد که هزینه های حمل و نقل را سازمان حمل و نقل متقبل شود یا هزینه های تبلیغاتی بر عهده زیباسازی باشد و یا زمین را سازمان فرهنگی تامین کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درخواست داشت : سقفی برای هزینه ها به صورت درصدی از درامد شهرداری در نظر بگیریم و همچنین اعتبار لازم و کدهای هزینه را مشخص کنیم. ضمن اینکه امروز هم به سپیدرود کمک کنیم که تا زمانیکه تکلیف روشن شود دچار مشکل نشود.

مجید رجبی ویسرودی در پایان گفت: اگر معامله ای در همان ردیف اول مشکل داشته باشد تا آخر باطل است. پس احساسی تصمیم نگیریم تا فردا مشکلات بیشتر گریبانگیر این تیم نشود.