مهندس عبداللهی مدیر شهرداری منطقه پنج:

در حال پیگیری ارائه تخفیف ۵۰ درصدی عوارض شهرداری به ساکنین شهرک مهر می باشیم

تی تی خبر (حرف تازه) : محمدتقی عبدالهی در دیدار با اهالی شهرک مهر در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) اقدامات شهرداری منطقه پنج در شهرک مهر را تشریح کرد مدیر منطقه ۵ با ابراز خشنودی از حضور در جمع همشهریان ساکن شهرک مهر خواستار تشکیل مستمر این نوع جلسات بصورت ماهیانه جهت بررسی مسائل و مشکلات […]

تی تی خبر (حرف تازه)محمدتقی عبدالهی در دیدار با اهالی شهرک مهر در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) اقدامات شهرداری منطقه پنج در شهرک مهر را تشریح کرد
مدیر منطقه ۵ با ابراز خشنودی از حضور در جمع همشهریان ساکن شهرک مهر خواستار تشکیل مستمر این نوع جلسات بصورت ماهیانه جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود بصورت چهره به چهره و گزارش اقدامات شهرداری در این راستا شد.
مهندس عبدالهی در ابتدای گزارش خود در خصوص اقدامات شهرداری منطقه پنج طی سال ۹۴ در سطح این شهرک اظهار داشت: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی بوده بدین معنا که تمامی درآمد و بودجه آن از طریق پرداخت عوارض می باشد که از طریق مردم حاصل می گردد و هیچ گونه بودجه ایی از طرف دولت شامل حال شهرداری نمی باشد .
وی ادامه داد: تا زمانی که مشارکت مردمی صورت نگیرد هیچ اتفاقی در ارائه خدمات شهری و پیشبرد پروژه های عمرانی مشاهده نخواهد شد.
مدیر منطقه پنج ابراز داشت: از زمانی که تصدیگری مدیریت منطقه پنج را بر عهده گرفته ام با توجه به مشکلات فراوان و جدی موجود در این شهرک اولویت کاری منطقه را در این محدوده معطوف نموده ام به طوری که حدود ۷۰ در صد از منابع مالی شهرداری منطقه ۵ در سال گذشته در سطح این شهرک هزینه گردیده است .
وی با اشاره به  آسفالت  معابر شهرک مهر اذعان داشت: مقدار آسفالت مورد نیاز جهت پوشش معابر شهرک حدود ۱۰۰ هزار متر مربع بوده که در طول سال گذشته ۴۰ در صد از این مقدار انجام گرفته  و چنانچه در سنوات قبل به این امر توجه میشد اکنون مشکلی در خصوص آسفالت معابر وجود نداشت.ً
شهردار منطقه ۵ همچنین در خصوص کفپوش گذاری معابر تصریح کرد: در برنامه عمرانی منطقه پنج ۳۰ هزار مترمربع  کفپوش گذاری پیش بینی شده بود که از این مقدار ۲۲ هزار متر مربع  آن در سطح شهرک مهر اجرا گردید.
وی در ادامه به بحث مشکل شهرک در خصوص عدم وجود فضای سبز و پارک اشاره کرد و گفت: در این راستا سعی نمودیم تا اولین پروژه پیش بینی شده خود را با هدف ارائه خدمات  به گروه های مختلف سنی با مساحت ۱۴ مترمربع با بهترین و با کیفیت ترین  امکانات و مصالح موجود در تیر ماه اجرایی نماییم.
وی افزود: هدف از ایجاد این پارک بالا بردن سرانه فضای سبز این شهرک و همچنین محلی جهت تفریح و سپری نمودن اوقات فراغت ساکنین شهرک مهر می باشد.
مهندس عبداللهی گفت: پروژه احداث پارک و فضای ورزشی و تفریحی در قطعه ۵۹ مسکن مهر در طول سال جاری اجرا خواهد گردید .
شهردار منطقه۵  با بیان رفع مشکل روشنایی معابر از خرید ۵۰ در صد تیرهای چراغ برق مورد نیاز خبرداد و ابراز امیدواری کرد که با اولویت های ذکر شده از طرف اهالی ظرف مدت ۴۵ روز آینده کار نصب آنها به اتمام خواهد رسید

 وی در پایان به موضوع مطالبات ده میلیاردی شهرداری از شهرک مهر اشاره کرد و از تنظیم لایحه ایی جهت ارائه به شورای اسلامی شهر به جهت تخفیف ۵۰ درصدی و ارائه تسهیلات اقساطی برای اخذ عوارض به ساکنین شهرک مهر خبر دادو خاطرنشان کرد: با مساعدت شورای اسلامی و مشارکت شهروندان در این راستا شاهد ارائه خدمات شایسته تری در آینده خواهید بود.