در جلسه روز دوشنبه شورا، هم سرپرست و هم شهردار آینده رشت معرفی می شوند؟

در حالی که با گذشت نزدیک به سه ماه از خداحافظی مسعود نصرتی از شهرداری رشت، همچنان شورانشینان شهردار جدید را معرفی نکرده اند رئیس شورا طی مصاحبه ای اعلام کرد که روز دوشنبه جلسه عادی شورا با دو دستور مهم انتخاب سرپرست و انتخاب شهردار برگزار خواهد شد.

حرف تازه – در حالی که با گذشت نزدیک به سه ماه از خداحافظی مسعود نصرتی قزوینی نژاد از شهرداری رشت، همچنان شورانشینان شهردار جدید را معرفی نکرده اند؛ علوی رئیس شورا طی مصاحبه ای اعلام کرد که روز دوشنبه جلسه عادی شورا با دو دستور مهم انتخاب سرپرست و انتخاب شهردار برگزار خواهد شد.

این در حالی است که دوره سه ماهه سرپرستی علی بهارمست رو به پایان است و در نتیجه به نظر می رسد به همین دلیل این جلسه به احتمال فراوان برگزار و سرپرست شهرداری انتخاب خواهد شد اما از سوی دیگر شنیده هایی به گوش می رسد که باز هم برخی از اعضا تمایل به انتخاب شهردار ندارند و شاید در خوشبینانه ترین حالت دو گزینه نهایی شهرداری از بین شش گزینه فعلی معرفی شوند و شاید حتی جلسه دوشنبه به همان جا هم نرسد و پس از انتخاب سرپرست، باز هم آبستراکسیون دیگری در شورای شهر صورت بگیرد!

البته نمی توان از حالا تصمیم شورانشینان و اتفاقات آن جلسه را به صورت قطعی پیش بینی کرد و باید منتظر بمانیم تا شاید تکلیف شهردار رشت در همان جلسه مشخص شود و از سوی دیگر شاید باز هم وقت جلسه برای برخی اعضا زودتر تمام شود و بدون آبستراکسیون جلسه نیمه کاره بماند!!!

ناگفته نماند آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان در اوایل ماه جاری خواستار تسریع روند انتخاب شهردار شد و وضعیت فعلی و بلاتکلیفی های موجود را برای مردم غیر قابل تحمل توصیف کرده بود. اما متاسفانه به نظر می رسد برخی برد و باخت های طیفی و جناحی در اولویت بالاتری قرار گرفته است و هیچ اراده محکمی برای تسریع این روند دیده نمی شود! هرچند این موضوع هرگز تایید نشده و حتی شیرزاد سخنگوی شورا آبستراکسیون هفته قبل را نیز تایید نکرده است!

حرف تازه آمادگی دارد توضیحات تکمیلی رئیس و سخنگوی شورا و سایر اعضا را در این زمینه منتشر نماید.