مجید رجبی ویسرودی:

دلیل انتخاب جمشیدپور توانمندی در رفع مشکلات قبلی بود

حرف تازه – یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی و با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت، صبح یکشنبه در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد. در بخشی از این جلسه مجید رجبی ویسرودی گفت: انتخاب ما برای جمشید پور، توانمندی ایشان در رفع مشکلات شهردار قبلی […]

حرف تازه – یک صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی و با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت، صبح یکشنبه در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد.

در بخشی از این جلسه مجید رجبی ویسرودی گفت: انتخاب ما برای جمشید پور، توانمندی ایشان در رفع مشکلات شهردار قبلی بود.

عضو شورا گفت: جمع آوری شهر نت ها و یا اخذ مجوز و دریافت اجاره خواسته شورا از شهردار قبلی بود و از سرپرست انتظار داریم رفع مشکل نماید.

وی بدهی های کلان شهرداری را ناشی از ضعف مدیران شهرداری در کسب درآمد دانست و تصریح کرد: انتظار می رود حداقل در واحد مالی همسوسازی های با سرپرست صورت گیرد. لازم است در بخش مالی افراد توانمند را جایگزین نمایید تا کسب درآمد شود.

عضو شورا بر ایجاد درآمد از ساخت و ساز و آرای ماده صد هم تاکید کرد و خطاب به جمشیدپور گفت: با انجام راهکارهای قانونی و نصب بنر با شاخصه های قانونی برای مودیان می توانید از چالش مالی کنونی خارج شوید. در بخش مدیران مناطق نیز لازم است تجدید نظر نمایید. مدیرانی که توان درآمدزایی ندارند، می باید تغییر کنند.

شورای اسلامی شهر رشت