گفتگوی اختصاصی حرف تازه با حجت الاسلام جعفر شجونی پیرامون مسائل اخیر شورای اسلامی شهر رشت؛

در این مملکت این سوال ها بی جواب نمانده است / این بازی ها در شان یک فرد انقلابی نیست / بگم بگم در این مملکت جواب نداده است / یکی از عیب های بزرگ ما زیر آب زدن همدیگر است / خداوند همه را به راه راست هدایت کند و شهردار را هم توفیق بدهد

تی تی خبر (حرف تازه) : حجت الاسلام جعفر شجونی در خصوص اتفاقات اخیر شورای شهر به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد. وی گفت:  البته من در جریان جزییات مسائل پیش آمده در رشت نیستم اما اگر کسی اشکالی می بیند بیاید مطرح کند تا اشکال برطرف شود. حاج آقا محقق گرفمی به عنوان رابط در […]

تی تی خبر (حرف تازه) : حجت الاسلام جعفر شجونی در خصوص اتفاقات اخیر شورای شهر به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد. وی گفت:  البته من در جریان جزییات مسائل پیش آمده در رشت نیستم اما اگر کسی اشکالی می بیند بیاید مطرح کند تا اشکال برطرف شود. حاج آقا محقق گرفمی به عنوان رابط در شهرداری حضور دارند ایشان می توانند مشکلات را حل نمایند. اینطور نیست که در این مملکت این سوال ها بی جواب مانده باشد. اگر چه از قدیم گفته اند سلیقه ها شلوغ و متنوع است. دکور منزل را هم بخواهید درست کنید خانم یک نظری دارند آقای خانه یک نظر دیگری دارند و این اختلاف سلیقه ها اشکالی ندارد. اما اگر ظلمی به کسی شده باشد همه ما در برابر آن موظفیم.

حجت الاسلام شجونی در پاسخ به سوالی در مورد برهم خوردن نظم شورا و ایجاد هیاهو و التهاب که در شان شورای شهر رشت نیست گفت: بگم بگم در این مملکت جواب نداده است و کار خوبی هم نیست. هیچ چیز بهتر از این نیست که آدم برادروار بگوید. جمهوری اسلامی است؛ جمهوری خون شهداست؛ نفس پاک امام و مقام معظم رهبری است؛ خدا شاهد است این بازی ها در شان یک فرد انقلابی نیست.

وی همچنین در خصوص مقایسه رشت با خرمشهر و شهردار رشت با رژیم بعثی افزود : یکی از عیب های بزرگ ما زیر آب زدن همدیگر است. ما همه را می خواهیم خراب کنیم. اینجانب هرگز در فکر این نیستم که کسی را خراب کنم. من انتقاد می کنم. از کسی که دخترش اشتباهی کرده یا پسرش اشتباهی کرده هم انتقاد می کنم. اما نمی خواهم یک روحانی را خوار کنم و نمی خواهم یک غیر روحانی را هم خوار کنم. انتقاد غیر از اعتراض است و اعتراض غیر از تخریب است. هر کدام یک معنایی دارد. بنده با حسن نیت تقاضا می کنم خداوند همه را به راه راست هدایت کند و شهردار ما را هم توفیق بدهد.