به پیشنهاد تعدادی از باشگاه ها در جهت عمومی سازی ورزش های بیلیاردی؛

دریافت حق عضویت سالانه از باشگاه های داوطلب توسط هیئت رئیسه تصویب شد

حرف تازه – جلسه خرداد ماه هیئت رئیسه و ارکان اجرایی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان برگزار شد. صبح چهارشنبه جلسه هیئت رئیسه، ارکان و باشگاه داران هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد. تصویب دریافت حق عضویت سالانه از باشگاه های داوطلب توسط هیئت […]

حرف تازه – جلسه خرداد ماه هیئت رئیسه و ارکان اجرایی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان برگزار شد.

صبح چهارشنبه جلسه هیئت رئیسه، ارکان و باشگاه داران هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

تصویب دریافت حق عضویت سالانه از باشگاه های داوطلب توسط هیئت رئیسه

بنا بر پیشنهاد تعدادی از باشگاه ها و پس از بحث و تبادل نظر در جلسه هیئت رئیسه، به رئیس هیئت استان اجازه داده شد که با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از آن دسته از باشگاه های  استان گیلان که کتبا داوطلبی خود را اعلام کرده اند بر اساس درجه بندی باشگاه بابت حق عضویت سالانه در جهت عمومی سازی این ورزش و حمایت از قهرمانان این هیئت حق عضویت سالانه تا سقف یک میلیون ریال دریافت شود.

این مصوبه به مجمع نیز اطلاع رسانی و به باشگاه داران نیز اعلام شد.

دریافت حق عضویت بر اساس پیشنهاد تعدادی از باشگاه ها مطرح شد و در خصوص دریافت آن نیز هیچگونه اجباری وجود نخواهد داشت و صرفا باشگاه های داوطلب آن را پرداخت خواهند کرد.

در این جلسه همچنین بر ارائه عملکرد هیئت شهرستان تاکید شد.

همچنین در خصوص صدور یا تمدید مجوزها مصوب شد که بابت حق کارشناسی و هزینه ایاب و ذهاب جهت بازدید از وضعیت باشگاه، مبلغ پانصد هزار ریال به هیئت پرداخت شود.

مصوبات امروز هیئت رئیسه هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان به مجمع و باشگاه ها اطلاع رسانی شد. 

ارائه گزارش عملکرد هیئت های شهرستان ها

در جلسه دوم روز چهارشنبه که با حضور ارکان هیئت برگزار شد روسای هیئت های شهرستان ها به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداختند.

اعلام داوطلبی و آمادگی تعدادی دیگر از باشگاه ها برای پرداخت حق عضویت

در جلسه عصر امروز هم که نمایندگان باشگاه ها حضور داشتند نیز تعداد دیگری از باشگاه ها آمادگی خود را جهت پرداخت حق عضویت به صورت داوطلبانه و مکتوب اعلام کردند.

تصاویر مربوطه را در ادامه مشاهده می کنید:

عکس از سعید ابراهیم خانی