دروغ سیزده یک رسانه محلی!

حرف تازه : روز گذشته سیزده شهریور ۹۵ جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت باز هم از حد نصاب و رسمیت افتاد. اما آنچه جالب بود خبر منتشر شده در یکی از رسانه های محلی بود که در نوع خود کم نظیر و شاید هم بی نظیر بود که تا ظهر امروز منتظر بودیم […]

حرف تازه : روز گذشته سیزده شهریور ۹۵ جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت باز هم از حد نصاب و رسمیت افتاد.

اما آنچه جالب بود خبر منتشر شده در یکی از رسانه های محلی بود که در نوع خود کم نظیر و شاید هم بی نظیر بود که تا ظهر امروز منتظر بودیم خودشان با انتشار مطلبی آن خبر را به عنوان دروغ سیزده این ماه معرفی کنند!

این سایت محلی ظاهرا به جای تلاش برای انتقال خبر به شکل صحیح به مخاطبان، آنچه که خود می پسندید را نوشت نه آنچه که در شورا گذشت. از تغییر ساعت نوبت اتفاق های رخ داده تا تغییر دلیل و زمان خروج هفت عضو شورا و تیتری که زده شده بود بسیار سخت است بپذیریم این اشتباهات و شیطنت ها به صورت سهوی در انتشار خبر رخ داده است و عمدی در کار نبوده است. اما اگر هم چنین است امیدواریم زودتر اصلاحیه ای منتشر شود و دیگر چنین ابهامات و علامت های سوالی به وجود نیاید.

تمام ماجرای از رسمیت افتادن جلسه دیروز این بود که در حالی که هر ۱۵ عضو شورا در صحن حضور داشتند با اعلام کاندیداتوری پیشگر، هفت عضو شورا که تا دقایقی قبل روی رای پیشگر حساب کرده بودند از شورا خارج شدند و جلسه از رسمیت افتاد.

اما این سایت محلی ماجرا را به شکل دیگری نوشت و اصلا حضور پیشگر در صحن شورا را دو دقیقه پس از خروج آن هفت نفر اعلام کرد تا با سرپوش گذاشتن و موجه جلوه دادن رفتار فرانک پیشگر در حضور ۱ دقیقه ای، آن هفت عضو شورا را زیر سوال ببرد و خروج آنها را “فرار” بنامد! ضمن آنکه در این خبر هیچ اشاره ای به اصل ماجرا که کاندیداتوری پیشگر بود نشده است و به جای آن خروج اعضا ناگهانی نامیده شد.

بخشی از این خبر را در ادامه مشاده می کنید:

shora pishgar

در ادامه تصویری که گیل نگاه از جلسه دیروز شورا منتشر کرد را مشاهده می کنید که به خوبی حضور پیشگر در زمان حضور شیرزاد، حاجی پور، رسولی، علوی و مابقی شورا نشینان را نشان می دهد. در این لحظه موسوی روزان، حجت جذب و مظفر نیکومنش نودهی نیز در صحن حضور داشتند. قضاوت بر عهده مخاطبین گرامی…