در آستانه ایام سوگواری محرم و صفر؛

درخواست تعدادی از فعالان مذهبی از مدیریت شهری رشت برای همکاری هرچه بیشتر با هیئت ها

حرف تازه – تعدادی از فعالان مذهبی شهر رشت با صدور نامه ای خواستار حمایت و همکاری بیشتر شهرداری رشت در راستای برگزاری مراسم مذهبی محرم و صفر با هیئت های مذهبی شدند. متن نامه دریافتی تحریریه حرف تازه بدین شرح است: بسمه تعالی این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته […]

حرف تازه – تعدادی از فعالان مذهبی شهر رشت با صدور نامه ای خواستار حمایت و همکاری بیشتر شهرداری رشت در راستای برگزاری مراسم مذهبی محرم و صفر با هیئت های مذهبی شدند.

متن نامه دریافتی تحریریه حرف تازه بدین شرح است:

بسمه تعالی

این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. امام خمینی(ره)

شهردار محترم رشت
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات 

نظر به در پیش بودن ایام سوگواری محرم و صفر، تاسوعا، عاشورا و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برگزاری مراسم عزاداری توسط هیئات مذهبی و حرکت دسته جات سوگواری، جمعی از فعالان مذهبی رشت ضمن تقدیر از حمایت های مادی و معنوی مدیریت شهری، از شهرداری این شهر تقاضای همکاری هرچه بیشتر به منظور برپایی مراسمی گسترده را داریم.

همانطور که مستحضرید هیئت های مذهبی همه ساله با کمترین امکانات، مسئولیت هماهنگی هزاران عاشق سرور و سالار شهیدان در ایام سوگواری محرم و صفر را دارند و اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست. لذا به منظور برگزاری هرچه گسترده تر این مراسم و جلوگیری از مشکلات احتمالی، خواهشمندیم اقدامات و هماهنگی های لازم در این خصوص را مبذول بفرمایید.

نیاز به فضاهای تبلیغاتی مناسب بابت اطلاع رسانی صحیح در خصوص زمان و مکان دقیق برگزاری مراسم، فضا سازی متناسب شهر با ایام سوگواری به ویژه در نقاط برگزاری مراسم و پیاده راه و همچنین حمایت های مادی و معنوی از جمله کمک در امر اطلاع رسانی برنامه های این هیئت ها و هماهنگی های مربوطه از جمله مواردی است که امید است شهرداری رشت نسبت به آن با جدیت اهتمام بورزد.

از حسن نیت و همکاری شما پیشاپیش سپاسگزاریم.