درختان چنار بلوار ورودی شهر فومن را آتش زدند!

تی تی خبر : عاملین آتش زدن درختان چنار بلوار ورودی شهر فومن به دستگاه قضایی معرفی شدند. چند نفر از اهالی روستاهای بخش مرکزی که اقدام به آتش زدن عمدی درختان چنار بلوار وروی شهرفومن در روستاهای فوق کرده بودند با شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن جهت رسیدگی به جرم ارتکابی به دستگاه قضایی […]

۵۴۷۰۸tتی تی خبر : عاملین آتش زدن درختان چنار بلوار ورودی شهر فومن به دستگاه قضایی معرفی شدند.

چند نفر از اهالی روستاهای بخش مرکزی که اقدام به آتش زدن عمدی درختان چنار بلوار وروی شهرفومن در روستاهای فوق کرده بودند با شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن جهت رسیدگی به جرم ارتکابی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد: این افراد که در حاشیه بلوار دارای مکانهای تجاری و مغازه هستند ،متاسفانه به عمد با آتش زدن ریشه و تنه این درختان با هدف خشکاندن آنها بودند که با ورود نیروهای محیط زیست از اقدام غیر قانونی ایشان ممانعت بعمل آمد.

سعدی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن در این خصوص توضیح داد: متعاقب این کار دهیاران دو روستاهای محل وقوع آتش سوزی با شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن و به علت قصور در انجام وظایف قانونی حفاظت از درختان و  عدم برخورد با خاطیان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

منبع : ایسنا