فاطمه شیرزاد:

دبیرخانه همایش زبان مادری در رشت تشکیل شود

حرف تازه : فاطمه شیرزاد، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: زبان مادری هویت وفرهنگ ما است و نباید آن را فراموش کنیم. وی با اشاره به اینکه دبیرخانه همایش زبان مادری در رشت تشکیل شود اظهار کرد: باید با نظام مند کردن برنامه‌ها حمایت لازم از […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: زبان مادری هویت وفرهنگ ما است و نباید آن را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه همایش زبان مادری در رشت تشکیل شود اظهار کرد: باید با نظام مند کردن برنامه‌ها حمایت لازم از زبان گیلکی را انجام می‌دهیم.

شیرزاد برگزاری همایش زبان مادری را یکی از همایش‌های بزرگ فرهنگی رشت عنوان کرد و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر در گیلان کم نیستند و امیدواریم برنامه‌های جامع‌تری را برگزار کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ولنگاری بیان کرد: با بصیرت و هوشیاری کمیسیون فرهنگی بنر این کارگاه در خیابان فرهنگ پایین آورده شد.

وی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی را یک شخص بسیجی و ارزشی عنوان کرد: در مورد کارگاه آموزشی تنها یک بنر زده شده بود و به عنوان فردی که همیشه در شهر حضور دارم از این قضیه نمی‌گذرم و پای اعتقادات خود هستم.

وی با بیان اینکه انتظار ما از آقای قانع بیشتر است بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی, سازمان‌ها و مناطق شهرداری به محتوای بنرها دقت بیشتری کنند چرا که ولنگاری‌های فرهنگی مورد قبول من و اعضای شورا نیست.

تسنیم