داماش گیلان بی دردسر از سد شهرداری بندرعباس گذشت

حرف تازه : داماش گیلان با دو گل شهرداری بندرعباس را شکست داد. در ادامه رقابت های لیگ دو فوتبال کشور، داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت از ساعت ۱۴ میزبان شهرداری بندرعباس بود. داماشی ها با ترکیب مجتبی فرهادی، هادی سهرابی، محمد مختاری، مجید هوتن، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، شروین بزرگ، حسن رمضانی، بابک رمضانی، […]

حرف تازه : داماش گیلان با دو گل شهرداری بندرعباس را شکست داد.

در ادامه رقابت های لیگ دو فوتبال کشور، داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت از ساعت ۱۴ میزبان شهرداری بندرعباس بود.

داماشی ها با ترکیب مجتبی فرهادی، هادی سهرابی، محمد مختاری، مجید هوتن، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، شروین بزرگ، حسن رمضانی، بابک رمضانی، حسین نظیری و محمد همرنگ به مصاف حریف خود رفتند و با ارائه یک بازی برتر انتقام بازی دور رفت را بی دردسر گرفتند.

داماش گیلان که این روزها با تلاش های اسماعیل حاجی پور و هدایت هادی طباطبایی جانی دوباره گرفته است و به روزهای اوج خود نزدیک و نزدیک تر می شود در همان نیمه اول با ضربه ایستگاهی زیبای مجید هوتن توپ را به تور دروازه شهرداری بندرعباس چسباند تا نیمه اول را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز داماش تیم برتر میدان بود و میل به گلزنی در یکایک بازیکنان این تیم دیده می شد. در همان یک سوم ابتدایی نیمه دوم دو موقعیت مناسب گلزنی برای داماشی ها به وجود آمد که به گل تبدیل نشد. ضربه هادی سهرابی پس از واکنش دروازه بان حریف به تیرک خورد و ضربه سر حسن رمضانی هم مماس به تیرک به خارج از زمین مسابقه رفت.

در ادامه باز هم داماشی ها به حملات خود ادامه دادند و سرانجام در دقیقه ۶۵ مزد برتری خود را گرفتند و توسط حسین نظیری به گل دوم دست یافتند. این پایان حملات داماش نبود و این بار شوت هادی سهرابی به تیرک دروازه اصابت کرد.

نظیری دقایقی بعد جای خود را به روزبهانی داد. در ادامه هوتن هم در دقیقه ۸۰ جای خود را به تربره داد تا هر دو گلزن داماش از زمین خارج شوند. در اواخر بازی هم نورمحمدی به جای سهرابی به عنوان آخرین تعویض داماش راهی میدان شد.

در مهم ترین دیدار این گروه هم شهرداری کاشان که تا پایان هفته یازدهم در صدر جدول قرار داشت در زمین خود با دو گل مغلوب پتروکیان شوشتر شد تا داماشی بیش از پیش به صدر نشینی در ادامه مسابقات این گروه بیندیشند.

نتایج دیدارهای همزمان هفته دوازدهم لیگ دو گروه B:
شهرداری کاشان ۰ پتروکیان شوشتر ۲
شهرداری ارومیه ۲ شهید کریمی جویبار ۱
بادران نوین تهران ۰ استقلال آبی ب ۱
شهرداری ماهشهر ۵ نفت نوین آبادان ۳
داماش گیلان ۲ شهرداری بندرعباس ۰
شهرداری فومن – آبی پوشان اردبیل برگزار نشد

در جدول این گروه با پایان مسابقات امروز ، شهرداری کاشان و شهرداری ارومیه با ۲۰ امتیاز اول و دوم هستند و پس از این دو تیم داماش گیلان با برد امروز با کسب ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

عکس شاخص از کانال تلگرامی وارش اسپرت