در سایه مشکلات مالی و کم توجهی برخی مسئولین؛

داماش گیلان به لیگ دو سقوط کرد

تی تی خبر (حرف تازه) : داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد. عصر امروز هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (لیگ آزادگان) برگزار شد و در شرایطی که داماش به چیزی شبیه به معجزه برای بقا در لیگ برتر نیازمند بود در ورزشگاه عضدی […]

تی تی خبر (حرف تازه) : داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

عصر امروز هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (لیگ آزادگان) برگزار شد و در شرایطی که داماش به چیزی شبیه به معجزه برای بقا در لیگ برتر نیازمند بود در ورزشگاه عضدی رشت مقابل نفت آبادان به تساوی بدون گل رضایت داد تا بدون نگاه به نتایج سایر دیدار ها راهی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور بشود.

این در حالی است که این باشگاه خصوصی و پرهوادار در سالهای گذشته بارها در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته است و در جام حذفی نیز نتایج جالب توجهی را رقم می زد.

مشکلات مالی و عدم ارائه راهکار مناسب برای برون رفت از بحران از سوی مدیران باشگاه، حتی مسئولینی که شدیدا پیگیر مشکلات این تیم بودند را نیز نا امید کرد تا امروز داماش تنها تر از همیشه راهی لیگ دسته دو شود.

سقوط داماش در کنار نتایج نامطلوب ملوان

پارچه نوشته های سیاه و پیراهن های مشکی برخی هواداران و شعارهای غم انگیز از دیگر حواشی این دیدار بود.

حالا چشم امید همه هواداران فوتبال در رشت به ساق های بازیکنان ارتش سرخ رشت سپیدرود دوخته شده است تا با کسب یک پیروزی دلچسب برابر بادران بلافاصله جای خالی داماش را در لیگ یک پر کنند.

اما با توجه به نتایج امروز ماشین سازی تبریز پس از پیکان به عنوان تیم دوم از لیگ یک راهی لیگ برتر شد.

نتایج سایر دیدارها و جدول لیگ یک در پایان هفته سی و هفتم را در ادامه مشاهده می نمایید:

۰۰

۰۰۰