گیلانی ها مرحله اول لیگ دو را به سلامت پشت سر گذاشتند؛

داماش و شهرداری فومن به مرحله نهایی لیگ دو راه یافتند

حرف تازه – هفته بیست و دوم و پایانی مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور ظهر امروز برگزار شد و تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن به دور نهایی لیگ دو صعود کردند. از گروه دوم لیگ دو تیم فوتبال داماش گیلان در زمین خود ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم شهید کریمی جویبار بود […]

حرف تازه – هفته بیست و دوم و پایانی مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور ظهر امروز برگزار شد و تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن به دور نهایی لیگ دو صعود کردند.

از گروه دوم لیگ دو تیم فوتبال داماش گیلان در زمین خود ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم شهید کریمی جویبار بود که این دیدار در نهایت سه بر یک به سود لاجوردی پوشان داماش خاتمه یافت و بدین ترتیب داماشی ها با قرارگرفتن در رده سوم راهی مرحله نهایی لیگ دو شدند. برای داماش در این دیدار اکبری پور ، متوسل زاده و شروین بزرگ گلزنی کردند.

در دیگر دیدارهای این گروه تیم های پتروکیان شوشتر و شهرداری فومن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک فومنی ها خاتمه یافت تا نماینده دیگر گیلان نیز موفق به قرار گرفتن در رده دوم جدول و صعود از گروه خود شود.

اما در دیگر دیدارهای حساس لیگ دو در این هفته و در این گروه ، شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهر به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا نماینده بندرعباس به عنوان تیم چهارم گروه به مرحله بعد راه یابد و تیم از پیش صعود کرده شهرداری کاشان هم با یک گل در زمین استقلال آبی ب به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین به دور بعد گام گذاشت.