داماش به شهرداری رشت واگذار می‌شود

تی تی خبر (حرف تازه) : رشت رویایی نوشت: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، گفت: معاونت ورزشی با هماهنگی هیأت فوتبال استان مقدمات واگذاری باشگاه داماش شهر باران را به شهرداری رشت فراهم می‌کند. مسعود رهنما در گفت و گویی در مورد وضعیت باشگاه‌های داماش شهر باران، گفت: بالاخره سرنوشت تیم داماش گیلان در حوزه […]

تی تی خبر (حرف تازه) : رشت رویایی نوشت: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، گفت: معاونت ورزشی با هماهنگی هیأت فوتبال استان مقدمات واگذاری باشگاه داماش شهر باران را به شهرداری رشت فراهم می‌کند.

مسعود رهنما در گفت و گویی در مورد وضعیت باشگاه‌های داماش شهر باران، گفت: بالاخره سرنوشت تیم داماش گیلان در حوزه مالکیت مشخص شد.

او در ادامه این مطلب تصریح کرد: معاونت ورزشی با هماهنگی هیأت فوتبال استان مقدمات واگذاری باشگاه داماش شهر باران را به شهرداری رشت فراهم می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید براینکه باشگاه سپیدرود مالک خودش را دارد، اضافه کرد: باشگاه سپیدرود رشت صاحب دارد و به کار خود ادامه خواهد داد و باید در لیگ دسته اول از اعتبار فوتبال گیلان دفاع کند.

رهنما در خاتمه گفت: گیلان در تاریخ فوتبال کشور تیم‌های بزرگی مانند ملوان و داماش و حتی سپیدرود را معرفی کرده است و از سوی دیگر چهره‌های شاخصی را به تیم ملی تزریق کرده است.