اخبار کوتاه از داماش گیلان؛

داماش با تلفیقی از تیم اصلی و ذخیره در جام حذفی به میدان می رود

حرف تازه : در حالیکه پیش از این گفته می شد داماش گیلان با جمعی از بازیکنان جوانان و تیم دوم خود در اولین دیدار از رقابت های جام حذفی به مصاف مهرگان دره شهر می رود؛ گزارش ها حاکی از آن است این تیم با تلفیقی از تیم اصلی و ذخیره راهی دره شهر می شود. قرار […]

حرف تازه : در حالیکه پیش از این گفته می شد داماش گیلان با جمعی از بازیکنان جوانان و تیم دوم خود در اولین دیدار از رقابت های جام حذفی به مصاف مهرگان دره شهر می رود؛ گزارش ها حاکی از آن است این تیم با تلفیقی از تیم اصلی و ذخیره راهی دره شهر می شود.

قرار است داماش گیلان روز یکشنبه ۲۱ شهریور از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم شهید کولیوند دره شهر استان ایلام به مصاف مهرگان دره شهر برود.

آخرین جلسه سبک تمرینی داماش صبح امروز در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد.

لاجوردی پوشان داماش عصر امروز راهی تهران و صبح فردا با هواپیما از تهران راهی ایلام می شوند و فاصله یک و نیم ساعته از ایلام تا دره شهر را با اتوبوس طی خواهند کرد.

لازم به ذکر است با پرداخت بخشی از قراردادهای بازیکنان که پیش از عزیمت کاروان داماش صورت گرفت؛ مبلغ پرداختی باشگاه به کلیه بازیکنان تا این لحظه ۲۰ درصد می باشد.  ۱۰ درصد مبلغ قرار داد کلیه نفرات کادر فنی، اجرایی و تدارکات نیز پرداخت شده است.