ایستگاه ششم لیگ دو داماش - شهرداری ارومیه؛

داماشی ها به دنبال کسب سومین سه امتیاز خانگی / تماشای این دیدار رایگان است

حرف تازه : داماشی های گیلان در حالی در ششمین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم به دیدار تیم فوتبال شهرداری ارومیه می روند که کسب سومین سه امتیاز خانگی مهمترین انگیزه شاگردان رامیز محمدٱف برای این بازی به حساب می آید. به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان […]

حرف تازه : داماشی های گیلان در حالی در ششمین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم به دیدار تیم فوتبال شهرداری ارومیه می روند که کسب سومین سه امتیاز خانگی مهمترین انگیزه شاگردان رامیز محمدٱف برای این بازی به حساب می آید.
به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، در چهارچوب دیدارهای هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه ب این رقابت ها، عصر شنبه ۲۴ مهرماه تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۵:۰۰ در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تیم فوتبال شهرداری ارومیه خواهد بود.

پیش در آمد: مصاف داماش با تیمی تازه راه افتاده

داماشی ها در دو بازی خانگی گذشته خود با نتایج سه بر صفر در برابر نفت نوین آبادان و دو بر یک در مقابل پتروکیان شوشتر به دو پیروزی خانگی دست یافته و در این دیدار نیز قطعا به دنبال تداوم این روند و کسب سومین سه امتیاز خانگی و همچنین چهارمین پیروزی فصل خود خواهند بود. بی شک بازی در استادیوم عضدی و حمایت پرشور هواداران داماش مهمترین برگ برنده لاجوردی پوشان شهر باران برای این مصاف خواهد بود.
در سوی مقابل شهرداری ارومیه را باید تیمی تازه راه افتاده نام برد. چرا که ارومیه ای ها پس از متحمل شدن سه شکست متوالی در سه هفته نخست، در دو هفته اخیر دو پیروزی متوالی، یکی در بیرون از خانه و دیگری در خانه را کسب کرده اند تا در آستانه بازی با داماش در شرایط خوبی به سر برده و حریف آسانی برای رشتی ها قلمداد نشوند و باید منتظر ماند و دید که آیا ترمز این تیم فردا در رشت توسط داماشی ها کشیده خواهد شد یا خیر.
با آنچه که گفته شد می توان انتظار یک دیدار جذاب و تماشایی را از سوی دو تیم داماش گیلان و شهرداری ارومیه برای مصاف فردا را داشت.

وضعیت جدولی دوتیم: مصاف تیم های دوم و هفتم جدول

داماش گیلان در حال حاضر با کسب ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست از پنج بازی گذشته خود با کسب ده امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه ب رقابت های لیگ دسته دو و در تعقیب سایه به سایه صدرنشین این گروه قرار دارد و در سوی مقابل هم شهرداری ارومیه با ۲ پیروزی و ۳ شکست از پنج بازی پیشین خود با ۶ امتیاز در جایگاه هفتم این جدول رده بندی جای گرفته است.

خاطر نشان می شود تماشای این دیدار برای عموم رایگان می باشد.