عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت:

دادن پاروهای شکسته و بی توجهی به تغذیه کارگران شهرداری در روزهای برفی از انصاف به دور است

حرف تازه – عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: دادن پاروهای شکسته و بی توجهی به تغذیه کارگران شهرداری رشت در روزهای برفی سال از عدالت و انصاف به دور است. به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی شورا ، محمد حسن علیپور با ابراز نارضایتی از پوشش نامناسب کارگران بخش رفت […]

حرف تازه – عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: دادن پاروهای شکسته و بی توجهی به تغذیه کارگران شهرداری رشت در روزهای برفی سال از عدالت و انصاف به دور است.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی شورا ، محمد حسن علیپور با ابراز نارضایتی از پوشش نامناسب کارگران بخش رفت و روب شهرداری رشت اظهار کرد: حجم فعالیتی کارگران بخش رفت و روب شهرداری رشت در روزهای برفی سال افزایش می یابد اما به شرایط رفاهی مورد نیاز آنان توجهی نمی شود.

وی با اشاره به اینکه یک وعده غذای گرم باید در اختیار کارگران شهرداری رشت قرار بگیرد تصریح کرد: دادن شیر سرد و بیسکوئیت به عنوان تغذیه به کارگران بخش رفت و روب ظلم بزرگی است که به آنان تحمیل می گردد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهرداری رشت باید پیمانکاران بخش خصوصی را ملزم به تهیه لباسهای بارانی ، چکمه و…. مناسب برای کارگران جهت فعالیت در روزهای برفی سال نماید.

علیپور بیان کرد: بی توجهی به نیازهای کارگران از عدالت و انصاف به دور است و در صورت مشاهده چنین تخلفاتی در زمستان امسال به شدت با آنان برخورد خواهم کرد.