بدون تلفات به استقبال الگیلانو؛

خیبر خرم آباد یک سپیدرود رشت یک

حرف تازه : در نهایت این مسابقه علی رغم فشار زیاد و در اختیار داشتن توپ و میدان توسط سرخ پوشان با همان تساوی یک بر یک خاتمه یافت. خیبر ۱ (علی صدرا -پنالتی-دقیقه ۴۹) – ۱ (سهیل حق شناس دقیقه ۶۲) سپیدرود به گزارش حرف تازه به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی […]

حرف تازه : در نهایت این مسابقه علی رغم فشار زیاد و در اختیار داشتن توپ و میدان توسط سرخ پوشان با همان تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

خیبر ۱ (علی صدرا -پنالتی-دقیقه ۴۹) – ۱ (سهیل حق شناس دقیقه ۶۲) سپیدرود

به گزارش حرف تازه به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود هفته سوم از دور برگشت (هفته بیستم) لیگ دسته اول آزادگان – پنجشنبه ۳۰ دی ماه

ساعت ۱۴:۰۰ – ورزشگاه تختی خرم آباد

هوا: ابری – تماشاگر: بیشتر از هزار نفر

نتیجه بازی رفت: سپیدرود ۰ – ۰ خرم آباد

داور وسط: جواد شرفی.

کات زرد:

میثم فردوسی دقیقه ۲۵ (سپیدرود) – رضا شرفی دقیقه ۸۳ (خیبر)

کمک داوران: رحیم حاجی پور ، ولی کاوسی.

داور چهارم: پیام ساری اصلانی.

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، هادی موسوی، میثم تهیدست، شایان مصلح، امیر تیزرو، محمد رستمی، محمد رضا مهدوی (از دقیقه ۷۹ محمد لطفی)، سهیل حق شناس، حسین کعبی (از دقیقه ۶۸ محمد دادرسی)، میثم فردوسی، پویا نزهتی (از دقیقه ۵۲ میلاد قربانزاده).

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب لرستان:

سجاد بیرانوند، فرزاد بهاری، یاسر درویشی (از دقیقه ۵۵ رضا شرفی)، علی صدرا، مسعود ستاری، مهدی عبدی، امیر منصوریان، محسن طرهامی، محمد بیرانوند، مهدی یاراحمدی، ناصر درودیان (از دقیقه ۶۳ شهاب دارایی).

سرمربی: داوود حق دوست

شرح بازی:

هفته بیستم لیگ دسته اول امروز برگزار می‌شود و سپیدرود که هفته پر حاشیه‌ای را پشت سر گذاشت میهمان تیم خیبر خرم‌آباد است.

سپیدرود یک بازی کمتر نسبت به مدعیان انجام داده و سه امتیاز بازی امروز هم می‌تواند فوق‌العاده برایش مهم باشد، چرا که با شکست خیبر و نیز ناکامی احتمالی ملوان مقابل فولاد، سرخ ها دوباره به صدر جدول بازمی گردند.

نماینده استان لرستان در چهار مسابقه اخیر خود، تنها یک گل زده و سه تساوی بدون گل و یک شکست سنگین تجربه کرده است.

بازی رفت این دو تیم در این فصل نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست:

بازی در ده دقیقه ابتدایی با ارزیابی بازیکنان دو تیم از هم آغاز شد و بیشتر ده دقیقه ابتدایی در میانه های زمین در جریان بود.

دقیقه ۹ نخستین موقعیت جدی را بازیکنان خیبر روی پاس در همق یاسر درویشی و ضربه سر ضرب امیر منصوریان از داخل محوطه جریمه روی داد که توپ را سید محمد حسینی با مهارت دفع نمود.

دقیقه ۱۱ سانتر محمدرضا مهدوی با ضربه ی سر دیدنی هادی موسوی همراه بود که توپ با فاصله اندک راهی اوت شد.

دقیقه ۱۲ در یک صحنه که مدافعان سپیدرود جا مانده بودند مهدی عبدی در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت اما توپ پس از برخورد با پای هادی موسوی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۴ نخستین کرنر بازی برای سپیدرود بدست آمد که سانتر مهدوی با دفع مدافعان خیبر همراه شد.

دقیقه ۱۵ ضربه امیر منصوریان را سید محمد حسینی مهار نمود و بعد از این صحنه به دلیل مصدومیت چند دقیقه مورد مداوا قرار گرفت.

پس از چند موقعیت پیاپی از سوی دو تیم مسابقه در دقایق ۱۵ تا ۲۵ دچار افت شد.

دقیقه ۲۶ خطای مهدوی بر روی درودیان پسبیده به خط هجده قدم موجب شد تا داور یک ضربه ایستگاهی برای میزبان بگیرد. ضربه ی علی صدرا به آرامی از کنار تیرک عموی به اوت رفت.

دقیقه ۲۹ بهترین موقعیت گلزنی سپیدرود با پاس زیبای حسین کعبی داخل محوطه جریمه به مهدوی رسید و مهدوی در حالت تک به تک توپ را درست جایی زد که بیرانوند ایستاده بود.

دقیقه ۳۱ شوت غافلگیرانه مهدی عبدی از فاصله ۴۰ متری در واپسین لحظات توسط سید محمد حسینی مشت شد و از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

دقیقه ۳۲ حسین کعبی شوت را با شوت پاسخ گفت و این بار از فاصله ای دورتر پس از برخورد به مدافعان خیبر راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۰ جدی ترین موقعیت گلزنی این بازی با ارسال ضربه کرنر مهدوی با ضربه ی سر مصلح همراه شد تا هادی موسوی از راه برسد با یک ضربه سر توپ را با بد شانسی به تیرک عموی دروازه خیبر بزند.

در نهایت نیمه نخست که از نظر تصاحب توپ و داشتن موقعیت خطرناک هر دو تیم به یک اندازه فرصت داشتند با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر آغاز نمودند.

دقیقه ۴۶ سید محمد حسینی با کف دست توپ را راهی کرنر نمود.

پس از گل با اینکه توپ و میدان در اختیار سپیدرود قرار گرفت اما سرخ پوشان نتوانستند تا خطر مهمی بر روی دروازه میزبان بدست بیاورند.

در نهایت فشار حملات سپیدرود جواب داد تا در دقیقه ۶۲ بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۶۴ ضربه ایستگاهی محمدرضا مهدوی پس از برخورد با مدافعان خیبر به اوت فرستاده شد.

سپیدرود بعد از به ثمر رساندن گل همچنان مالک توپ و میدان بود و چندین موقعیت را بر روی دروازه میزبان از دست داد.

دقیقه ۷۵ روی سامتر مهدوی به مانند گل نخست و این بار میثم تهیدست می توانست با سر گل دوم سپیدرود را به ثمر برساند که توپ با فاصله اندک راهی خارج شد.

در نهایت این مسابقه علی رغم فشار زیاد و در اختیار داشتن توپ و میدان توسط سرخ پوشان با همان تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شرح گل:

خیبر ۱-۰ سپیدرود: برخورد هادی موسوی با یاراحمدی از سوی داور در کمال ناباوری پنالتی اعلام شد! ضربه پنالتی را علی صدرا در جهت حرکت سید محمد حسینی وارد درازه سپیدرود کرد.

خیبر ۱-۱ سپیدرود: سانتر مواج محمدرضا مهدوی را امیر تیزرو با ضربه سر به سمت دروازه خیبر نواخت تا با نوک پای کاپیتان سهیل حق شناس بازی به تساوی بکشد.

اتفاقات ویژه:

۱- این مسابقه به صورت زنده از شبکه ی افلاک (شبکه استانی لرستان) پخش می شد.

۲- امیر تیزرو که از نیم فصل به ارتش سرخ پیوسته در برابر خیبر نخستین بازی خود را برای سپیدرود انجام داد.

۳- داوود حق دستان بازیکن گیلانی و آستانه ای فوتبال ایران امروز هدایت تیم فوتبال خیبر لرستان را برعهده داشت.

۴- چهار بازیکن دو کارته سپیدرود که هادی موسوی، سید محمد حسینی، محمد رستمی و شایان مصلح بودند در این بازی اخطاری دریافت  نکردند تا ارتش سرخ با تمام قوا به استقبال الگیلانو برود.