نتیجه گیری از هیچ به ناتوانی یک مدیر!

خودگویی و خودخندی عجب مرد هنرمندی…

حرف تازه : برخی رسانه های محلی در خبری تامل برانگیز از ناتوانی شهردار منطقه ۵ نوشتند! برخی رسانه های محلی در اقدامی تامل برانگیز اقدامات حامد (محمدتقی) عبدالهی مدیر شهرداری منطقه ۵ را به کلی زیر سوال بردند و با حذف بخش عمده ای از اظهارات او در نشست خبری سعی در ناتوان نشان دادن […]

حرف تازه : برخی رسانه های محلی در خبری تامل برانگیز از ناتوانی شهردار منطقه ۵ نوشتند!

برخی رسانه های محلی در اقدامی تامل برانگیز اقدامات حامد (محمدتقی) عبدالهی مدیر شهرداری منطقه ۵ را به کلی زیر سوال بردند و با حذف بخش عمده ای از اظهارات او در نشست خبری سعی در ناتوان نشان دادن او داشتند و عبدالهی را ناکام نامیدند و عنوان کردن مطالبات مسکن مهر را توجیهی برای این ناکامی دانستند!

در نشست مدیر شهرداری منطقه ۵ با اصحاب رسانه، حامد عبدالهی به بخشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام شهرداری منطقه ۵ در محدوده مسکن مهر اشاره کرد. از جمله این اقدامات افتتاح پارک ۱۴ هزار متر مربعی در ماه گذشته و افتتاح پارک ۱۷ هزار متر مربعی در ماه های آتی را می توان نام برد. استفاده از مبلمان شهری و کفپوش های با کیفیت در این پارک ها از دیگر موارد اشاره شده بود.  ایجاد مسیر تردد از باهنر تا مسکن مهر از دیگر پروژه های مهم در دست اقدام شهرداری منطقه ۵ است که جهت سهولت تردد و کاهش بار ترافیکی و آسایش بیشتر ساکنین مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته است و مسائل مربوط به تملک در حال بررسی است. در کمتر از چهل و پنج روز آینده نیز تیرهای چراغ برق مسکن مهر نصب خواهد شد و مشکل روشنایی این مجموعه رفع می شود. افزایش چشمگیر سطح آسفالت شده در مسکن مهر از دیگر موارد انجام شده در مدت حضور عبدالهی در شهرداری منطقه ۵ بوده است و این ها تنها بخشی از موارد مطرح شده در این نشست بود.

اما عبدالهی در بخشی از سخنانش به مطالبات شهرداری منطقه ۵ از ساکنین و تعاونی های مسکن مهر اشاره کرد و معتقد بود به دلیل شرایط اقتصادی ویژه ساکنین مسکن مهر عملا شهرداری منطقه ۵  درامدی از مسکن مهر ندارد و صرفا هزینه می کند در نتیجه اگر این مطالبات وصول شوند قطعا خدمات بهتر و بیشتری میتوان ارائه داد. قضاوت در خصوص اینکه آیا این اظهارات، اعتراف به ناتوانی است بماند بر عهده مخاطبین گرامی.

به هر حال به نظر می رسد چرخاندن و حذف سخنان برخی مسئولین هنوز در میان بعضی رسانه ها وجود دارد. تا جاییکه هیچ چیز از حرف های یک مدیر باقی نمی گذارند و از “هیچ” نتیجه مطلوبشان را می گیرند. البته بعید نیست که آن رسانه ها هم اهداف انتخاباتی داشته باشند و از امروز به دنبال مخدوش کردن چهره رقبای احتمالی خود باشند! در واقع برخی هرچه دوست دارند می نویسند و هرچه دوست ندارند نمی نویسند و در نتیجه هرچه دوست دارند نتیجه می گیرند…  چقدر هنرمندانه و صادقانه! خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی…