با نامه جبار کوچکی نژاد به معاون اول رئیس جمهور و مکاتبات انجام شده؛

خمام در مسیر شهرستان شدن قرار گرفت

حرف تازه – خمام در مسیر تبدیل شدن به شهرستان قرار گرفت. شهر خمام به واسطه موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در جاده ارتباطی رشت و انزلی با توجه به نزدیکی به مرکز استان و منطقه آزاد از ظرفیت های فراوانی برای رشد اقتصادی برخوردار است و می تواند توجه سرمایه گذاران را بیش از […]

حرف تازه – خمام در مسیر تبدیل شدن به شهرستان قرار گرفت.

شهر خمام به واسطه موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در جاده ارتباطی رشت و انزلی با توجه به نزدیکی به مرکز استان و منطقه آزاد از ظرفیت های فراوانی برای رشد اقتصادی برخوردار است و می تواند توجه سرمایه گذاران را بیش از پیش به خود جلب کند.

خمام که نزدیکترین شهر به مرکز استان است در تمام این سالها زیرمجموعه شهرستان رشت بوده است و حالا پس از سالها در مسیر تبدیل شدن به شهرستانی مستقل قرار گرفته است. 

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری، به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خواستار پیگیری این موضوع شد.

در نامه کوچکی نژاد به جهانگیری آمده است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر جهانگیری 

معاون اول رئیس جمهور محترم 

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند شهرستان رشت ۵ بخش مستقل می باشد. منطقه خمام با توجه به زیرساخت و جمعیت بالای ۶۵ هزار نفر و امکانات وسیع نیاز به ارتقاء دارد و سالهاست در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است. خواهشمندم دستور فرمایید نسبت به ارتقاء منطقه اقدام شود.

در ادامه کاظم چهره گشا رئیس دفتر اسحاق جهانگیری در نامه ای به رحمانی فضلی، وزیر کشور، موضوع را انتقال داد.

تصویر نامه های اشاره شده در ادامه آمده است: