رئیس کمیسیون بهداشت شورای رشت:

خط و نشان کشیدن برای شهرداری رشت در خصوص سراوان بی انصافی است

حرف تازه – رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت گفت: خط و نشان کشیدن برخی از مدیران برای شهرداری رشت در خصوص مشکل سراوان بی انصافی است . فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۳ سال است که زباله ها به سراوان سرازیر می شود و بارها در این خصوص […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت گفت: خط و نشان کشیدن برخی از مدیران برای شهرداری رشت در خصوص مشکل سراوان بی انصافی است .
فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۳ سال است که زباله ها به سراوان سرازیر می شود و بارها در این خصوص هشدار داده شد.
وی افزود: متاسفانه در شرایط فعلی که اوضاع سراوان رو به وخامت گذاشته است برخی از افراد مدعی شده و تمام مشکلات را به گردن شهرداری رشت انداخته اند.
شیرزاد با بیان اینکه تاخیر در صدور مجوز برداشت شن و ماسه یکی از مشکلات پیش روی شهرداری رشت در مواجهه با مشکل سراوان است گفت: متاسفانه شهرداری رشت برای گرفتن مجوز برداشت شن و پاشیدن آن بر روی زباله ها ماهها سرگردان می شود و این در حالی است که شن پاشی روی زباله ها امری ضروری است.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت افزود: شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور کاهش آلام مردم سراوان به کار گرفته اند و در این راستا نیازمند نگاه ویژه مسئولان و اعتبارات ملی هستیم و انتقادات بی اساس ما را در ارائه بیشتر خدمات به مردم سراوان استوارتر می کند.