خرید گیفت کارت اپل از گیفکارت

به‌منظور خرید از برنامه های اپل، شما به تهیه گیفت کارت اپل آیتونز نیاز خواهید داشت. جالب است بدانید که بسیاری از مجموعه‌های تجاری مشهور دیگر نیز در جهان، با ارائه گیفت کارت اختصاصی به کاربران خود، خدمات خاصی را عرضه می‌کنند. مایکروسافت، سونی، فروشگاه اینترنتی amazon و … از جمله همین مجموعه‌های تجاری هستند که با خرید و شارژ کارت اعتباری مخصوص خود، قادر به دریافت خدمات از آن‌ها خواهید بود.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: حتما می‌دانید که به‌ دلیل تحریم‌ها علیه ایران، شما برای دریافت گیفت کارت اپل، بایستی لوکیشنی به‌غیر از ایران را به سامانه موردنظر ارائه دهید؛ بنابراین در راستای خرید کارت‌های اعتباری مربوط به شرکت‌های معروف جهان، بهتر است به مجموعه‌های معتبر فعال در این زمینه، مراجعه کنید.

آشنایی با گیفت کارت اپل آیتونز

انواع گیف کارت‌های اپل آیتونز، در حقیقت یک نوع اعتبار بین‌المللی هستند که کاربران به میزان اعتبار درونی این کارت‌ها، قادر به دریافت خدمات و خرید از برنامه های اپل خواهند بود. اعتبار این کارت‌ها بسته به درخواست و پرداخت کاربر، می‌تواند ۲، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰، ۲۵ دلار و حتی بالاتر باشد. برخلاف تصور عمومی، این کارت‌های هدیه همیشه به‌صورت فیزیکی ارائه نمی‌شوند و عمدتا در قالب یک code در اختیار کاربران استفاده‌کننده از محصولات شرکت اپل قرار می‌گیرند؛ بنابراین می‌توانید روی آن‌ها، به‌عنوان یک کد جهانی یا یک ارز دیجیتالی دریافت خدمات حساب کنید.

به‌ دلیل تعبیه سیستم عامل خاص ios در موبایل‌های برند اپل و آیپدها، کاربران برای خرید و نصب اپلیکیشن‌های مخصوص، نیاز به پرداخت‌های دلاری درون سیستمی دارند؛ در همین راستا، خرید گیفت کارت اپل آیتونز این امکان را به کاربران می‌دهد که بسته به اعتبار کارت‌های هدیه خود، به خرید نرم‌افزارهای موردنیازشان اقدام کنند.

با گیف کارت اپل از چه فروشگاه‌هایی می‌توانیم خرید کنیم؟

سیستم‌های الکترونیکی محبوب و مختلف شرکت اپل، فقط از اپلیکیشن‌های مخصوص به خود پشتیبانی می‌کنند. برخی از این نرم‌افزارها به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صورت رایگان ارائه می‌شوند و برخی دیگر از اپلیکیشن‎‌های پرکاربرد، تنها با پرداخت هزینه تعیین‌شده، قابلیت دانلود و نصب خواهند داشت. با تهیه گیفت کارت اپل از مجموعه‌های معتبر، شما قادر به خرید اپلیکشن‌ها و برنامه‌های کاربردی گسترده‌ای از انواع فروشگاه‌های زیرمجموعه شرکت اپل نظیر: اپ استور (مخصوص آیپد و گوشی‌های همراه apple)، آیتونز، ای بوک استور و مک اپ استور (مخصوص رایانه‌های مک) خواهید بود.

به‌ خاطر داشته باشید که کارت‌های هدیه مخصوص این شرکت، بسته به هزینه مدنظرتان خریداری و شارژ می‌شوند؛ به‌عنوان مثال با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز ۲۵ دلاری، دقیقا می‌توانید به مقدار ۲۵ دلار از فروشگاه‌های نام‌برده خدمات دریافت کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت apple

عمدتا برای دریافت تمامی خدمات و انجام امور مختلف توسط گوشی‌های همراه اپل، شما به یک apple ID احتیاج خواهید داشت. به‌ واسطه اپل آیدی اختصاصی، هر کاربر دارنده لوازم الکترونیکی اپل به سیستم این شرکت شناسانده می‌شود. البته اپل آیدی ابتدایی شما فاقد اعتبار خواهد بود و صرف داشتن یک apple id، کاربر نمی‌تواند از تمامی خدمات درون سیستمی این شرکت و همچنین دانلود و نصب نرم‌افزارهای پولی بهره‌مند شود؛ بنابراین شارژ این آیدی اختصاصی، یک نیاز اساسی به‌شمار می‌رود که با خرید کارت‌های هدیه، این مشکل قابل حل است.

بایستی بدانید که در پی تهیه گیفت کارت اپل، یک کد مخصوص برای کاربر فرستاده خواهد شد. با استفاده از این کد به میزان اعتبار گیفت کارت ، امکان شارژ apple id فراهم می‌شود. نهایتا نیز می‌توانید به دریافت خدمات از فروشگاه‌های مربوطه و خرید از برنامه های اپل اقدام کنید.

فرآیند خرید گیفت کارت اپل

معضلات پرداخت‌های دلاری در ایران (به‌دلیل وجود تحریم‌ها)، دارندگان محصولات اپل در کشور را با دغدغه‌های متعددی روبه‌رو کرده است. البته به‌لطف مجموعه‌های معتبر ارائه‌دهنده کارت‌های هدیه اعتباری، مشکل خاصی برای شارژ اپل آیدی‌ها وجود ندارد. فرآیند خرید گیفت کارت اپل بدین‌گونه است که ابتدا بایستی به یکی از مجموعه‌های معتبر خدمات دلاری مراجعه کنید و میزان اعتبارتان را تعیین کنید؛ به‌عنوان مثال خرید یک apple gift card 15 دلاری را مدنظر دارید.

در ادامه و با تعیین اندازه شارژ موردنیازتان، بایستی نسبت به خرید آن اقدام کننید. به‌ خاطر داشته باشید که مجموع هزینه قابل پرداخت‌تان برابر با «قیمت روز دلار به اندازه اعتبار شارژ (مثلا کارت ۱۵ دلاری) + هزینه‌های انجام کار شرکت خدمات‌دهنده» خواهد بود. پس از پرداخت موفق، مجموعه خدمات‌دهنده بایستی ظرف مدت کمی، کد شارژ کارت هدیه اپل آیتونز را در برای شما ارسال کند.

نحوه شارژ کردن اپل آیدی

هیچ‌گونه پیچیدگی در فرآیند شارژ کردن اپل آیدی وجود ندارد؛ بدین‌صورت که فقط نیاز است که وارد حساب apple id خود شوید و روی گزینه «Redeem Gift Card or Code» بزنید. در ادامه کد شانزده رقمی کارت هدیه اعتباری خود را در کادر مربوطه تایپ یا الحاق کنید. بلافاصله فرآیند تأیید نیز صورت می‌پذیرد تا به میزان اعتبار کارت هدیه، حساب اپل آیدی شما شارژ شود.

استفاده از گیفت کارت اپل برای رایانه مک

لپ‌تاپ‌های مک نیز از محصولات محبوب، پرسرعت و جذاب شرکت اپل به‌شمار می‌روند. رایانه‌های مک دارای گزینه اپل استور هستند که برای استفاده از apple gift card بایستی ابتدا اپل استور را باز کنید. روی عکس پروفایل‌تان بزنید تا اکانت کاربری‌تان باز شود. سپس گزینه «Redeem Gift Card» را انتخاب کنید. در ادامه با انتخاب گزینه «use camera»، یکسری فرآیندهای راهنما نمایش داده می‌شود که بایستی مطابق آن عمل کرده و پیش بروید. نهایتا با واردسازی کد گیفت کارت اپل ، حساب apple store به میزان اعتبار کارت، شارژ خواهد شد.

حساسیت انتخاب کشور متناسب با اپل آیدی

هنگام فعال‌سازی حساب کاربری اپل آیدی، قاعدتا باید از نام کشورهای دیگری به‌جز ایران (برای فرآیند ثبت و تأیید) استفاده کنید؛ زیرا به‌ دلیل تحریم‌ها، امکان دریافت اپل ایدی با لوکیشن کشورمان وجود ندارد. برای دریافت گیفت کارت‌های اپل نیز همین معضل وجود دارد و باید با نام کشوری دیگر، به اخذ gift card اقدام کنید. این مسئله مهم را به‌خاطر داشته باشید که جهت شارژ اپل آیدی، ابتدا بایستی بررسی کنید که این آیدی با نام چه کشوری به ثبت رسیده است. سپس به‌عنوان مثال اگر فرآیند ثبت اپل‌آیدی گوشی شما با نام کشور ایتالیا صورت گرفته باشد، بایستی به تهیه گیفت کارت ایتالیا اقدام کنید تا همخوانی پرداخت و انتقال شارژ وجود داشته باشد.

دریافت گیفت کارت اپل از مجموعه‌های معتبر

باتوجه‌به سختی‌های پرداخت‌های دلاری در کشورمان، پیشنهاد می‌شود برای خرید کارت هدیه شرکت اپل، سراغ شرکت‌های فعال خدمات‌دهنده این حوزه بروید. مجموعه گیفکارت (gifkart.com) با سال‌ها تجربه و ارائه خدمات موفق به کاربران خود، یکی از مجموعه‌های مطمئن برای خرید و شارژ کارت‌های اعتباری apple به‌شمار می‌رود. جهت بهره‌مندی از مشاوره‌های تکمیلی و اطلاع از بهترین قیمت خرید گیفت کارت اپل، می‌توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان مجرب مجموعه گیفکارت تماس حاصل کنید.

شماره تلفن: ۰۲۱-۲۸۴۲۵۱.