خرید پنج درصد سهام بانک شهر توسط شهرداری رشت

حرف تازه – رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهررشت با اشاره به این مطلب اظهارکرد: مهمترین دستور جلسه روز گذشته کمیسیون عمران شورای اسلامی شهررشت در خصوص ضوابط بودجه و الزامات آن بود. به گزارش حرف تازه به نقل از سایت مهندسی ایمنی ، عباس صابر افزود: خرید ۵ درصد سهام بانک شهر جزء مواردی بود […]

حرف تازه – رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهررشت با اشاره به این مطلب اظهارکرد: مهمترین دستور جلسه روز گذشته کمیسیون عمران شورای اسلامی شهررشت در خصوص ضوابط بودجه و الزامات آن بود.

به گزارش حرف تازه به نقل از سایت مهندسی ایمنی ، عباس صابر افزود: خرید ۵ درصد سهام بانک شهر جزء مواردی بود که از سوی شهرداری رشت درضوابط بودجه مطرح گردید و با رای اعضای کمیسیون عمران بررسی این موضوع منوط به ارسال لایحه جداگانه با این موضوع از سوی شهرداری رشت شد. 

وی بااشاره به دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون عمران شورای رشت تصریح کرد:بحث تملک دو قطعه زمین در محدوده خیابان قلی پور به سمت پارک توحید از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز کمیسیون مطرح وبررسی شد.

این مسئول ادامه داد:نحوه هزینه کرد مواد ۱۷ و ۱۶ نیز دیروز مطرح شد ومصوب گردید یک دستورالعمل مشخص در خصوص نحوه هزینه کرد این دوماده ارایه و هزینه کردها ساماندهی شود.  

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهررشت مواد۱۷و۱۶ را ارایه کمک مالی به شهروندان و… اعلام کرد.

عباس صابر انجام فعالیتهای شهرداری رشت را در قالب شرکت تعاونی منوط به صدور مجوزهای لازم دانست وگفت: موضوع برون سپاری  برخی ازخدمات شهرداری رشت به علت ضیق وقت به جلسه بعدی کمیسیون عمران شورای رشت موکول شد.