رئیس هیئت بوکس شهرستان رشت:

خروج مربی خاطی از رینگ برای برقراری آرامش بود

رئیس هیئت بوکس رشت با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز مربی تیم بوکس آذربایجان شرقی، گفت: فحاشی مکرر ایشان و پرتاب اشیا به سمت هواداران، جو محل برگزاری مسابقات را برهم زده و به‌ناچار ایشان را از رینگ خارج کردیم.

حرف تازه – علی علیزاده در گفت‌وگویی در رشت با اشاره به حواشی مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور، اظهار کرد: در دیدار وزن منفی ۶۹ کیلوگرم بین بوکسور گیلانی و آذربایجان شرقی، پس از شکست بوکسور تیم آذربایجان، سرمربی این تیم در اقدامی عجیب بر روی رینگ رفته و اجازه ادامه مسابقات را نمی‌داد.

وی با تأکید بر اقدامات ناشایست مربی تیم آذربایجان شرقی، افزود: آقای فرجی پس از ورود به رینگ مسابقه، اقدام به فحاشی و پرتاب بطری آب‌معدنی به سمت حضار کرده و حتی بازیکن خودی را مورد ضرب و شتم قرارداد! اقدامات تهاجمی ایشان باعث تحریک هواداران گیلانی شده و اگر متانت هواداران نبود، اتفاقات تلخی در سالن برگزاری مسابقه رقم می‌خورد.

رئیس هیئت بوکس شهرستان رشت با اشاره به بی‌توجهی مربی خاطی به خواسته مسؤولین حاضر در سالن، تصریح کرد: پس از ممانعت ایشان در خروج از رینگ، با هماهنگی بابک بردبار، سوپروایزمسابقات، آقای قبایی‌زاده، سرپرست مسابقات و آقای قاسمی‌پور، رئیس هیئت بوکس استان گیلان به‌ناچار ایشان را از رینگ پایین آورده و بلافاصله مأمورین نیروی انتظامی ایشان را به آرامش دعوت کرده و به بیرون سالن هدایت کردند، ایشان در بیرون از سالن از اقدام خود پشیمان شده و ابراز ندامت کردند.

علیزاده با تأکید بر اینکه حکم محرومیت یک‌ساله علیه وی ناعادلانه بوده، تصریح کرد: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مراتب اعتراض خود را کتباً به اطلاع فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران رساندم، صورت‌جلسه تمامی اقدامات تحریک‌آمیز مربی خاطی به فدراسیون پیوست شد و امیدواریم در مسابقات بعدی بوکس، شاهد رفتارهای ناشایست از سوی مربیان این‌چنینی نباشیم.

معلم آموزش‌وپرورش با بیان اینکه سرباز بوکس استان گیلان هستم، افزود: سابقه چندین دوره قهرمانی استان و همچنین مقام سومی مسابقات بین‌المللی شکست حصر آبادان را در رشته بوکس دارم و در رشته وزنه‌برداری قدرتی پاورلیفتینگ در تورنمنت آسیایی فیلیپین برای کشورمان، مدال طلا به ارمغان آوردم.