ادامه اتفاقات عجیب در رشت؛

خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود نوین شد / دو مالک، دو سرمربی و دو امضای متفاوت پای قراردادها

حرف تازه – در ادامه اتفاقات عجیب در رشت خداداد عزیزی نیز ساعاتی قبل به عنوان سرمربی سپیدرود رشت معرفی شد! در حالی که ظهر امروز خبری مبنی بر پس گرفتن باشگاه سپیدرود توسط جواد تن زاده در خروجی رسانه ها قرار گرفت و به حکم دادگاه در این خصوص استناد شد حالا تنها به فاصله […]

حرف تازه – در ادامه اتفاقات عجیب در رشت خداداد عزیزی نیز ساعاتی قبل به عنوان سرمربی سپیدرود رشت معرفی شد!

در حالی که ظهر امروز خبری مبنی بر پس گرفتن باشگاه سپیدرود توسط جواد تن زاده در خروجی رسانه ها قرار گرفت و به حکم دادگاه در این خصوص استناد شد حالا تنها به فاصله چند ساعت خداداد عزیزی با محمد نوین قراردادی یک ساله را به امضا رساند و به عنوان سرمربی جدید سپیدرود معرفی شد.

به نظر می رسد اوضاع نابسامان سپیدرود روز به روز وخیم تر می شود و با وجود نزدیک شدن به آغاز لیگ برتر این تیم با علامت سوال ها و موانع فراوانی مواجه است.

جواد تن زاده به استناد حکم دادگاه خود را مالک تیم می داند و محمد نوین نیز ظاهرا پروانه فعالیت باشگاه را در اختیار دارد. از سوی دیگر تن زاده، دست نشان را سرمربی تیم می داند و نوین، خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کرده است. اما این تمام ماجرا نیست و نکته قابل تامل این است که برخی بازیکنان با تن زاده برای حضور در سپیدرود به توافق رسیده اند و برخی دیگر با نوین قرارداد را به امضا رسانده اند. 

تنها نماینده شهر رشت و استان گیلان در فصل آینده لیگ برتر حال و روز خوشی ندارد و هنوز مشخص نیست سرنوشت این باشگاه پرهوادار مردمی چگونه رقم خواهد خورد!