محمدحسن علیپور اعلام کرد:

خبر خوش برای پرسنل شهرداری رشت

حرف تازه – پس از سالها تعویق حقوق حقوق، سنوات و عیدی کارکنان شهرداری رشت، بالاخره شهرداری رشت به وعده های چند ساله عمل کرده و حقوق و مزایای معوقه با همت اعضای شورا و شهردار رشت پرداخت خواهد شد. طی چند سال گذشته همواره بحث مطالبات کارگران شهرداری رشت از معضلات اصلی کارکنان شهرداری […]

حرف تازه – پس از سالها تعویق حقوق حقوق، سنوات و عیدی کارکنان شهرداری رشت، بالاخره شهرداری رشت به وعده های چند ساله عمل کرده و حقوق و مزایای معوقه با همت اعضای شورا و شهردار رشت پرداخت خواهد شد.

طی چند سال گذشته همواره بحث مطالبات کارگران شهرداری رشت از معضلات اصلی کارکنان شهرداری رشت و نیروهای حجمی بود. به گونه ای که گاه این حجم از مطالبات به ۶ ماه عدم دریافتی نیز می رسید.

حال اما محمدحسن علیپور عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه کارگران و پرسنل حجمی زیرمجموعه شهرداری رشت همواره دچار مشکلات بسیاری بوده اند، گفت: در گفتگویی که با شهردار رشت داشتم تصمیم بر این شد تا بخشی از مطالبات کارگران از طریق شهرداری و بخشی دیگر از طریق پیمانکاران پرداخت شود.

با این حساب پس از سالها تعویق حقوق حقوق، سنوات و عیدی کارکنان شهرداری رشت، بالاخره شهرداری رشت به وعده های چند ساله عمل کرده و حقوق و مزایای معوقه با همت اعضای شورا و شهردار رشت پرداخت خواهد شد.

رشت ۲۰