خبرنگار حرف تازه:

از سوی همراهان یکی از کاندیداها تهدید به ضرب و شتم شدم!

حرف تازه: خبرنگار حرف تازه نوشت: صراحتا اعلام میکنم در زمان نام نویسی کاندیداها، از سوی همراهان یکی از کاندیداها تهدید به ضرب و شتم شدم! باید بدانند بنده بیدی نیستم که با این بادهای بسیار ملایم بلرزم و از وزش چنین بادهایی گاهی تنها لذت می برم! و هرگز از آرمان ها و وظایف و اهدافم عقب […]

حرف تازه: خبرنگار حرف تازه نوشت: صراحتا اعلام میکنم در زمان نام نویسی کاندیداها، از سوی همراهان یکی از کاندیداها تهدید به ضرب و شتم شدم! باید بدانند بنده بیدی نیستم که با این بادهای بسیار ملایم بلرزم و از وزش چنین بادهایی گاهی تنها لذت می برم! و هرگز از آرمان ها و وظایف و اهدافم عقب نشینی نخواهم کرد.

جای تاسف و تامل فراوان دارد حضور چنین کاندیداهایی که یا از اطرافیان و اطرافشان بی خبرند و یا نسبت به بی اخلاقی های آن ها بی تفاوتند. افرادی که از مدعیان اخلاق و دینداری هستند اما گویا در اطرافشان کسانی را جمع کرده اند که به آموزه های دینی و رعایت اخلاقیات کاملا بی توجهند. آنچه سبب شد قلم در دست بگیرم و روایتگر یک بی اخلاقی باشم حق الناس دانستن ماجرا در تعیین سرنوشت چهارساله یک شهر بود که اگر بحث حق شخصی مطرح بود به دلیل پرهیز از به حاشیه کشاندن انتخابات تا پایان رای گیری هفتم اسفند سکوت می کردم.

بنده هیچگاه با چنین برخوردهایی دلسرد نشده ام و با جدیت و قوت قلب بیشتری به رسالت خبری خود ادامه داده ام. شاید کسی در اطراف آن اطرافیان نبوده است که اخلاقیات را از دل کامل ترین دین عالم هستی به آنها بیاموزد یا شاید هم آموخته اند اما فراموش کرده اند و به خاطر منافع خود و اطرافیانشان از بیم اثرگذاری صداقت قلم و حقانیت کلام چنان برآشفتند که با ادبیاتی کوچه بازاری تهدید به ضرب و شتم کردند و به خیال باطل خود گمان می کردند که از چنان کاریزما و محبوبیتی برخوردارند که اکثریت، در هر جمعی از آن آنهاست. غافل از آنکه ممکن است با بر زبان راندن کلام سخیفشان مجبور به ترک آن صحنه گردند. ترک کردنی که شاید به نتیجه ای فاجعه بار در انتخابات هفتم اسفند منتج شود و مردم بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق های رای قاطعانه ترین پاسخ را به تندرو ها و تندروی ها بدهند.
آقای کاندیدا، اگر شما و اطرافیانتان با چنین رفتار زننده ای ملاک دینداری باشید وای بر من و وای بر شهر و دیاری که نماینده و اطرافیانش چنین نگاه و رفتاری داشته باشند! وقتی تاب شنیدن یک سوال پیش از برگزاری انتخابات در اطرافیان شما دیده نمی شود وای به روزی که رای بیاورید! بنده عادت ندارم زمین و زمان را به هم ببافم و از هر حربه ای برای زیر سوال بردن دین و دینداری دیگران بهره ببرم. دین در روح و فکر و قلب آدمیست و نمود آن در رفتار و کلام و نگاه، هویدا و آشکار می گردد. اهل سیاه و سفید نمودن قضایا و اهل صفر و صد دیدن نیستم و همچنان برای شما به عنوان برادر بزرگتر و “متدین” خود احترام قائلم. اما باید عرض کنم مجلس خانه خدمتگزاران ملت است و جای افرادی که خود را تافته جدا بافته بدانند نیست و شاید بهتر باشد یک چهار سال دیگر به شما فرصت داده شود تا به جوانان همراهتان بیاموزید کظم غیظ، امر به معروف و نهی از منکر و سایر آموزه های دینی راهش از الفاظی چون “زدن” و “چپ کردن” و غیره کاملا جداست. و در پایان به آن جمله معروف رجوع می کنم و توصیه می کنم که هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید.

لازم به توضیح می دانم که در زمان نام نویسی، یکی از کاندیداها اظهاراتی داشت که طرح سوالی از کاندیدای جناح مقابل را در ذهن ما شکل داد اما گویا پرسیدن این سوال و نکته بینی ما به مذاق یکی از همراهان خوش نیامد و نتوانست برآشفتگی خود را پنهان کند. از این رو تهدید به ضرب و شتم کرد که به دلیل حضور و واکنش همکاران و دوستان عزیزمان آن فرد مجبور به ترک صحنه شد.