در ديدار با رئيس دفتر حضرت آيت الله اشكوري مطرح شد:

خانواده شهدای مدافع حرم کوچک زاده و اتابه خواستار دیدار با مقام معظم رهبری شدند

حرف تازه – طی فرمایش حضرت آیت الله اشکوری نماینده خبرگان رهبری مردم شریف استان گیلان حجت الاسلام والمسلمین سیدجلیل موسوی رئیس دفتر ایشان در گیلان به همراه جمعی از هیات همراه به منزل دو شهیدجلیل القدر مدافع حرم حامد کوچک زاده و محمد اتابه راهی شدند و ضمن اعلام پیام حضرت آیت الله اشکوری […]

حرف تازه – طی فرمایش حضرت آیت الله اشکوری نماینده خبرگان رهبری مردم شریف استان گیلان حجت الاسلام والمسلمین سیدجلیل موسوی رئیس دفتر ایشان در گیلان به همراه جمعی از هیات همراه به منزل دو شهیدجلیل القدر مدافع حرم حامد کوچک زاده و محمد اتابه راهی شدند و ضمن اعلام پیام حضرت آیت الله اشکوری به خانواده این عزیزان جویای حال این خانواده محترم شدند.

حجت الاسلام موسوی ضمن اعلام پیام حضرت آیت الله اشکوری به خانواده شهدای مدافع حرم اظهار کردند: حضرت آیت الله اشکوری همیشه و همه حال دعا گوی شما خانواده شهدای مدافعان حرم هستند.

یکی از نزدیکان شهید حامد کوچک زاده با توجه به حضور رئیس دفتر حضرت آیت الله اشکوری به منزل این شهیدگفت:در طی این مدت مسئولان با دیدار هایی انبوهی با خانواده این شهید والامقام انجام داده اند و همیشه جویای حال این خانواده هستند.

در این دیدار خاطرات شهیدکوچک زاده و عملکرد ایشان در جبهه مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بعد از دیدار با خانواده شهید کوچک زاده به دیدار خانواده شهید محمد اتابه رفت و با این خانواده محترم نیز به گفتگو پرداخت.
تنها در خواست مشترک خانواده شهید کوچک زاده و اتابه دیدار با مقام معظم رهبری بود که از حضرت آیت الله اشکوری خواستار ملاقات با مقام معظم رهبری شدند.

همچنین در این دیدار از دغدغه های شهدا گفته و در ادامه مطرح شد:کارهای فرهنگی در سطح شهر و استان بسیار ضعیف اجرا میشود وحفظ ارزش حجاف و عفاف در استان قابل ملاحظه نیست و مسئولین باید به فکر حل این معضل باشند که در تمام وصیت نامه های شهدا این موضوع مطرح شده است.