خانه تکانی شهردار رشت در آستانه نوروز؟!

نشست خبری سید امیرحسین علوی شهردار رشت با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد و دو مورد از نکاتی که شهردار رشت به آن اشاره کرد «مطلوب نبودن تیم مدیریتی فعلی» و «تغییرات اندک گذشته» بود. نکاتی که زنگ خطر را برای تعدادی از مدیران به صدا در آورد و احتمال خانه تکانی شهردار رشت در آستانه نوروز را تقویت کرد.

اختصاصی حرف تازه، نشست خبری سید امیرحسین علوی شهردار رشت با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد و دو مورد از نکاتی که شهردار رشت به آن اشاره کرد «مطلوب نبودن تیم مدیریتی فعلی» و «تغییرات اندک گذشته» بود. نکاتی که زنگ خطر را برای تعدادی از مدیران به صدا در آورد و احتمال خانه تکانی شهردار رشت در آستانه نوروز را تقویت کرد.

به نظر می رسد آن دسته از مدیرانی که خواسته یا ناخواسته با خدمت رسانی ضعیف در حوزه مدیریتی خود باعث کاهش کیفیت خدمت رسانی به مردم و زیر سوال رفتن زحمات مجموعه شهرداری می شوند خیلی زود با جایگاهشان خداحافظی خواهند کرد و در این راه که پای منافع عمومی در میان است علوی با هیچ یک از آنها تعارف نخواهد داشت.

احتمالا آن دسته از مدیرانی که در روزهای منتهی به استیضاح شاید برای خودشیرینی نزد اعضای شورا و آینده نگری دوران پساعلوی به جای دفاع از بودجه منتقد شهردار شده بودند در دسته مدیران ناهماهنگ قرار گرفته و خیلی زود جایگاهشان را از دست بدهند. از سوی دیگر برخی مدیرانی که از دوران پیش از حضور علوی با سفارش برخی آقایان مسئولیت گرفته اند نیز در خطر برکناری هستند.

قطعا علوی نیز به این نتیجه رسیده که با این تیم نمی توان به ادامه مسیر خدمت امیدوار بود و باید دید تغییرات مدیران «کارشکن»، «خودشیرین» و «سفارشی» از چه زمانی آغاز خواهد شد. شاید خانه تکانی آقای شهردار در آستانه نوروز اتفاق بیفتد و شاید مدتی دیگر صبر کند…