اصلاح طلبان و اعتدالیون به دنبال اکثریت؛

خانه تکانی در پارلمان

حرف تازه : بر اساس گزارش های دریافتی ترکیب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تغییرات گسترده رو به رو خواهد شد. به گزارش حرف تازه پس از پایان شمارش آرا در تهران ترکیب نهایی مجلس دهم متشکل از کمتر ۵۰% درصد اصولگرایان و بیش از ۵۰ % اصلاح طلبان و اعتدالگرایان خواهد بود. با توجه به […]

حرف تازه : بر اساس گزارش های دریافتی ترکیب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تغییرات گسترده رو به رو خواهد شد.

به گزارش حرف تازه پس از پایان شمارش آرا در تهران ترکیب نهایی مجلس دهم متشکل از کمتر ۵۰% درصد اصولگرایان و بیش از ۵۰ % اصلاح طلبان و اعتدالگرایان خواهد بود. با توجه به نتایج اعلام شده تا این لحظه در صورتی که لیست امید در تهران با موفقیت رای بیاورد اصلاح طلبان و اعتدالیون اکثریت کرسی های مجلس را به خود اختصاص خواهند داد.

بنا بر گزارش های دریافتی ترکیب مجلس با تغییر در دو سوم کرسی ها همراه خواهد بود و بیش از ۶۵ % نمایندگان فعلی موفق به راهیابی به مجلس دهم نخواهند شد.

حداد عادل سرلیست اصولگرایان تهران تا این لحظه در رده سی و یکم و سایر اصولگرایان نام آشنا در رده های بعدی قرار دارند. با توجه به آرای شمارش شده اکثریت قاطع و یا تمامی ۳۰ کرسی نمایندگی تهران را باید متعلق به لیست امید دانست. هنوز شمارش آرا به پایان نرسیده است.

این خبر متعاقبا تکمیل می گردد.