در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی گیلان؛

خالی شدن بخش قابل توجهی از سالن همزمان با سخنرانی جمشید رسایی

حرف تازه – مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی گیلان در تالار حکمت برگزار شد و جمشید رسایی پس از ۵۰ ماه با ریاست جهاد دانشگاهی خداحافظی کرد و جای خود را به فریبرز جمالزاد داد. جمشید رسایی که با شنیدن نام او نمی توان به یاد حمید رسایی نیفتاد؛ در دوران حضورش در جهاددانشگاهی، […]

حرف تازه – مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی گیلان در تالار حکمت برگزار شد و جمشید رسایی پس از ۵۰ ماه با ریاست جهاد دانشگاهی خداحافظی کرد و جای خود را به فریبرز جمالزاد داد.

جمشید رسایی که با شنیدن نام او نمی توان به یاد حمید رسایی نیفتاد؛ در دوران حضورش در جهاددانشگاهی، مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در روز تودیع نیز با حاشیه عجیبی مواجه شد

گزارش های دریافتی حاکی از آن است همزمان با سخنرانی جمشید رسایی، تعداد قابل ملاحظه ای از حاضرین در مراسم، یکی پس از دیگری، سالن را ظاهرا به نشانه اعتراض به او ترک کردند. این افراد بیرون از سالن همزمان با سخنرانی رسایی صلوات ختم کردند و خواستار پایان یافتن سریعتر سخنرانی رسایی و پایان دوران حضورش در جهاد دانشگاهی بودند.

بدین ترتیب دوران حضور جمشید رسایی، که هنوز ما نمی دانیم مهم ترین علل حمایت تمام قد طیفی از اصلاح طلبان در موارد مختلف از او چیست، در جهاددانشگاهی گیلان به پایان رسید.

تصاویری از این مراسم را ملاحظه می کنید: