حکم اعدام روح الله زم در دیوان عالی تأیید شد

سخنگوی قوه قضاییه از تایید شدن حکم اعدام روح الله زم خبر داد.

حرف تازه – غلامحسن اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری ضمن اعلام خبر تایید حکم اعدام روح الله زم در دیوان عالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما در حوزه وکالت هیچ ادعایی جز اجرای قانون نداریم. وظایف خودمان را باید به نحو شایسته انجام دهیم. وظایف نظارتی مشخص و چارچوب دار است و  برای ما مشخص شده است.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور از برخی شکایت ها گذشته است، بیان کرد: ما این خبر را در رسانه ها شنیدیم. مکرر پیگیری کردیم چنین نامه ای مبنی بر گذشت شکایت از خبرنگاران به دادسرای تهران و دادسرای فرهنگ و رسانه واصل نشده است. ظاهرا نیت داشته و دارند ان شاء الله  به این عمل جامه عمل پوشانده شود. ۲۰۰ شکایت داشتند اغلب رسیدگی شده  و اگر چنین نامه ای برای قوه قضاییه واصل شود، رسیدگی می کنیم.
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده جنگل هیرکانی توضیح داد: اختلافاتی بین اوقاف و منابع طبیعی وجود دارد. رای صادر شده و اعمال ماده ۴۷۷ شده و رییس کل استان موضوع را به قوه قضاییه فرستاده و باید پیگیری شود. براساس نظریه کارشناسی رسیدگی می شود. موضوع هنوز در حال رسیدگی است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به خبر اعدام روح الله زم بیان کرد: حدود یک ماه قبل دیوان عالی کشور به پرونده رسیدگی کرده و حکم صادره و به تایید دیوان عالی کشور رسیده است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پرونده عیسی کلانتری گفت:  برای اتفاقات تالاب انزلی و سخنان او در فضای مجازی پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است. توضیحات اخذ شده و باید دادسرا تصمیم بگیرد.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پرونده مولاوردی تصریح کرد: حکم صادر شده غیر قطعی است از بیان جزییات معذور  هستم.
حکم اعدام روح الله زم در دیوان عالی تأیید شد

حکم اعدام روح الله زم در دیوان عالی تأیید شد

برنا