عضو شورای لشت نشا: خوش فطرت به سوالات پاسخ نداد

حنظله الهی سرپرست شهرداری لشت نشا شد

حرف تازه : جلسه غیر علنی استیضاح ابراهیم خوش فطرت شهردار لشت نشا ، با ترک جلسه از سوی او برگزار شد و اعضای شورای شهر لشت نشا با ۴ رای خوش فطرت را عزل و حنظله الهی را به عنوان سرپرست شهرداری لشت نشا انتخاب کردند. حنظله الهی مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی حقوق دارد […]

حرف تازه : جلسه غیر علنی استیضاح ابراهیم خوش فطرت شهردار لشت نشا ، با ترک جلسه از سوی او برگزار شد و اعضای شورای شهر لشت نشا با ۴ رای خوش فطرت را عزل و حنظله الهی را به عنوان سرپرست شهرداری لشت نشا انتخاب کردند.

حنظله الهی مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی حقوق دارد و دانشجوی کارشناسی ارشد است و سابقه پنج سال حضور در شهرداری لشت نشا را در کارنامه دارد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر لشت نشا در گفتگو با حرف تازه گفت: طبق نامه ای که به ابراهیم خوش فطرت ارسال کردیم اعلام شده بود که این جلسه غیر علنی برگزار می شود. ایشان با حضور در جلسه استیضاح از پاسخ دادن به سوالات اعضای شورا امتناع کردند و سوالات اعضای شورا را غیر کاربردی دانستند. همچنین اعلام کردند اگر سوال دیگری وجود دارد با حضور خبرنگاران حاضر به پاسخگویی به آنها هستم. بدین ترتیب عملا به سوالات اعضای شورا پاسخ ندادند و اعضای شورا که طبق قانون جلسه استیضاح را برگزار کرده بودند با ۴ رای ابراهیم خوش فطرت را عزل و حنظله الهی را به عنوان سرپرست شهرداری لشت نشا منصوب کردند.

 photo_2016-08-20_19-57-13