حمل و نقل رایگان شهروندان در بافت مرکزی شهر با خودروهای برقی

حرف تازه : مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: ۱۱ خودروی برقی برای حمل و نقل رایگان شهروندان در بافت مرکزی شهر حضور خواهند داشت. مرتضی شریفی از تردد ۱۱ خودروی برقی در پیاده راه های احداث شده در بافت مرکزی شهر برای جابجایی رایگان شهروندان خبر داد. وی با بیان […]

حرف تازه : مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: ۱۱ خودروی برقی برای حمل و نقل رایگان شهروندان در بافت مرکزی شهر حضور خواهند داشت.

مرتضی شریفی از تردد ۱۱ خودروی برقی در پیاده راه های احداث شده در بافت مرکزی شهر برای جابجایی رایگان شهروندان خبر داد.

وی با بیان اینکه این خودروها برای تسهیل رفت و آمد افراد خاص در نظر گرفته شده است گفت: در کنار تسهیل رفت و آمد این عزیزان، کسانی که به هر دلیلی قادر به پیمودن این مسیرها نیستند و حتی گردشگران نیز می توانند برای لذت از پیاده راه ها از این خودروها استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به زیست محیطی بودن این خودروها گفت: این خودروها به دلیل استفاده از برق به جای سوخت های فسیلی آلایندگی ندارند.

شریفی تعداد خودروهای برقی خریداری شده را ۱۱ دستگاه عنوان کرد و گفت: این خودروها با ظرفیت های متفاوت از ۴ تا ۱۴ نفر در این پیاده راه ها تردد خواهند کرد.

وی همچنین از تلاش های مجدانه فرامرز جمشیدپور معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهرداری رشت بابت تامین این خودروها صمیمانه تشکر کرد.

۲۴

ایسنا