بعد از تلاش دلخوش برای خدمت رسانی به مردم آذربایجان؛

حمله ناجوانمردانه ضد انقلاب و تفرقه جویان قومی علیه نماینده صومعه سرا

حرف تازه – اما آن چه که این جماعت از آن بیخبرند آنکه کاظم دلخوش جز معدود نمایندگان گیلانی است که بواسطه بخش زیادی از اقوام و موکلین آذری زبان خود در حوزه انتخابیه ،به زبان آذری تسلط کامل داشته و می تواند به این زبان نیز صحبت کند. وی که بخشی از بستگان درجه یکش […]

حرف تازه – اما آن چه که این جماعت از آن بیخبرند آنکه کاظم دلخوش جز معدود نمایندگان گیلانی است که بواسطه بخش زیادی از اقوام و موکلین آذری زبان خود در حوزه انتخابیه ،به زبان آذری تسلط کامل داشته و می تواند به این زبان نیز صحبت کند. وی که بخشی از بستگان درجه یکش آذری زبان هستند توانسته با شناخت عمیق از مشکلات آن ها از گذشته تاکنون در جهت حل معضلات آن ها کوشا باشد.

حضور دکتر کاظم دلخوش بعنوان رئیس فراکسیون گمرک مجلس شورای اسلامی در جمع پرشور واردکننده های آذری زبان منطقه آزاد ماکو و حل تلفنی مشکل انها در تماس تلفنی با معاون مناطق آزاد کشور بظاهر بهانه ای شد تا برخی از عناصر ضد انقلاب خارج از کشور جهت ایجاد تفرقه بین اقوام ایرانی اقدام به پخش گزینشی قسمتی از مذاکرات این نماینده مجلس با معاون مناطق آزاد کشور کنند و تاسف بار تر آنکه برخی از کانالهای منتسب به پان ترکیسم نیز عامدانه همین مطالب را به جهت تحریک آذری زبانان منتشر کنند.
اما آن چه که این جماعت از آن بی خبرند آنکه کاظم دلخوش جز معدود نمایندگان گیلانی است که بواسطه بخش زیادی از اقوام و موکلین آذری زبان خود در حوزه انتخابیه ،به زبان آذری تسلط کامل داشته و می تواند به این زبان نیز صحبت کند. وی که بخشی از بستگان درجه یکش آذری زبان هستند توانسته با شناخت عمیق از مشکلات آن ها از گذشته تاکنون در جهت حل معضلات آن ها کوشا باشد.

یاد آوریم که در مجلس هفتم و هشتم، منطقه آزاد ارس و ماکو با دفاع تمام قد دلخوش از آذربایجان شرقی دو منطقه ازاد ارس و ماکو مورد تصویب مجلس شورا قرار گرفت. وی در همین سفر هم با وجود مسئولیت های مختلف به خصوص ریاست هیات عالی نظارت بر انتخابات استان گیلان، جهت حل مشکل بازاریان این منطقه که بیش از دو ماه اجازه ورود کالاهای آن ها داده نشده راهی ماکو شد و طی ۵ دقیقه تماس تلفنی موفق شد مجوز ترخیص ۵ میلیون دلار کالا را دریافت کند. این اقدامات مهم نشان دهنده این است که اقدام نماینده صومعه سرا در جهت رفاه حال و تسریع کار آنان صورت گرفته است. از سویی دیگر اشارات تفرقه افکنانه ضد انقلاب به فیلم گزینشی مورد اشاره در حالی است که در همان فیلم مربوطه هم وطنان آذری زبان و بازاریان حاضر در جمع نه تنها نسبت به وی موضع گیری نکردند بلکه با ذکر صلوات به یاری وی پرداختند.

متاسفانه مدتی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم که از اقدام نظامی و تحریم و بسیاری از خیانتها به خاک پاک ایران زمین نا امید گشته اند، تنها راه از هم گسستن اتحاد ایرانیان را در تفرقه قومیتی می جویند و از طریق فتنه جدید قومیتی با هر ترفند و بهانه ای درتلاشند تا همبستگی ملت غیوری که ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت به پشت هم ایستادند در هم شکنند، آرزویی که آن را تنها با خود بگور خواهند برد.

گیل خبر