حمایت چند چهره شاخص ورزشی از سید علی آقازاده در انتخابات مجلس

با نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کلیپ هایی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان از حمایت چند چهره شاخص ورزشی از سردار سید علی آقازاده دارد.

اختصاصی حرف تازه – با نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کلیپ هایی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان از حمایت چند چهره شاخص ورزشی از سردار سید علی آقازاده دارد.

محمدرضا مهدوی بازیکن با سابقه تیم های داماش و سپیدرود رشت با اشاره به ضرورت انتخابات افرادی پاکدست و از جنس مردم، حمایت خود را از سید علی آقازاده اعلام کرد و گفت: احساس می کنم ایشان از مشکلات مردم خبر دارند و ریز و بم مسائل را می دانند.

محمدرضا مهرگان داور باتجربه گیلانی نیز که حدود دو دهه سابقه قضاوت دارد و در لیگ یک مشغول است نسبت به بازگشت سردار آقازاده به کرسی نمایندگی اظهار امیدواری کرد.

فاطمه اسماعیل زاده داور و مربی بین المللی والیبال نیز طی سخنانی حمایت خود را اعلام کرد و خواستار رسیدگی به مشکلات ورزشکاران توسط منتخبین مجلس شد.

حمید حاج ملک داور لیگ برتری نیز ضمن اعلام حمایت از سردار آقازاده، او را یکی از بهترین نمایندگان ادوار مجلس در رشت دانست.

محمد تطهیری مقدم سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران نیز در نشست سردار آقازاده با ورزشکاران حضور یافت و از این کاندیدای مجلس یازدهم اعلام حمایت کرد. او در بخشی از سخنان خود به ناکارآمدی مدیران غیربومی در ورزش اشاره داشت.

زهرا شیری اولین داور بین المللی والیبال شمال کشور نیز حمایت خود را از سیدعلی آقازاده اعلام کرد.

مازیار ربیعی فر سرمربی داماش گیلان از دیگر چهره های شاخصی بود که در دیدار ورزشکاران با سردار آقازاده حضور داشت.

در دیدار سردار آقازاده با جامعه ورزش، چندین چهره شاخص ورزشی آقایان و بانوان حضور داشتند.