سخنگوی شورای اسلامی رشت:

حمایت مسئولان از بانوان ورزشکار تضمین کننده ادامه فتح سکوهای افتخار

حرف تازه : سخنگوی شورای اسلامی رشت تاکید کرد: ورزشکاران بانوی گیلانی برای انگیزه بیشتر و حضور پررنگ تر در میادین ورزشی نیاز به پشتوانه ملی و معنوی مسئولان دارند. به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ، فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت توجه بیشتر مسئولان به ورزش بانوان را خواستار شد و […]

حرف تازه : سخنگوی شورای اسلامی رشت تاکید کرد: ورزشکاران بانوی گیلانی برای انگیزه بیشتر و حضور پررنگ تر در میادین ورزشی نیاز به پشتوانه ملی و معنوی مسئولان دارند.

به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ، فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت توجه بیشتر مسئولان به ورزش بانوان را خواستار شد و اظهارداشت: ورزشکاران بانوی گیلانی برای انگیزه بیشتر و حضور پررنگ تر در میادین ورزشی نیاز به پشتوانه ملی و معنوی مسئولان دارند.

وی توجه به هیات های ورزشی بانوان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به همه هیات های ورزشی به یک چشم نگا کنیم فراموشمان نشود که زنان ایرانی در عرصه های مختلف از دوران انقلاب تا دقاع مقدس و امروز در تمام صحنه ها حضور فعال و موثر داشته و دارند.

سخنگوی شورای اسلامی رشت با اشاره به موفقیت مبینا نژاد نوجوان گیلانی در عرصه جهانی تصریح کرد: خبر موفقیت این نوجوان عزیز موجی از شادی و نشاط را در بین هم وطنان ما ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه تکواندو کار گیلانی توانمندی های گیلانیها در عرصه ورزش را بیش ازگذشته به نمایش گذاشت خاطرنشان کرد: این موفقیت با تلاش و هدایتهای مربیانی دلسوز چون سرکار خانم صفریان محقق شده است.

شیرزاد تاکید کرد: ما افتخار می کنیم که بانوان گیلانی توانستند با حجاب اسلامی خود و با حفظ ارزش در میادین بین المللی خوش بدرخشند و اینکه وظیفه ما است که از این سفیران فرهنگ و تمدن ایران زمین قدر دانی و حمایت کنیم.