تک رای نوبخت

حمایت قاطع جعفرزاده از نوبخت | اشل دکتر نوبخت ملی است و باید رئیس مجلس شود

جعفرزاده با تاکید بر اینکه اشل دکتر نوبخت ملی است خاطر نشان کرد: می خواهیم آقای  نوبخت برود و به عنوان افتخار مردم رشت، در کرسی ریاست مجلس بنشیند. 

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، همزمان با افتتاح ستاد مردمی دکتر نوبخت در شهرستان رشت، حمایت قاطع جعفرزاده از نوبخت فضای انتخاباتی را تا حد زیادی به سود نوبخت تغییر داده است.

در حالی که تا عصر یکشنبه فعالیت خاصی از سوی جریان های غیر اصولگرا در رشت دیده نمی شد افتتاح ستاد محمدباقر نوبخت معادلات را تغییر داد و شاهد حضور تعدادی از چهره های اعتدالی و اصلاح طلب و جمع قابل توجهی از شهروندان در حمایت از دکتر نوبخت بودیم.

در مراسم افتتاحیه ستادهای مردمی دکتر نوبخت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق رشت در مجلس ضمن اعلام حمایت قاطع از نوبخت، بیان داشت: بنده در ابتدا مخالف حضور ایشان در انتخابات مجلس بودم. نوبخت اسطوره و افتخار رشت است که شاید تا صد سال دیگر رشت فردی چون نوبخت را نداشته باشد. نوبخت امیرکبیر رشت است. آرزوی ما رشتی ها است که یک رئیس جمهور رشتی داشته باشیم و معتقد بودم دکتر نوبخت باید کاندیدای ریاست جمهوری شود.

جعفرزاده تصریح کرد: حالا که دکتر نوبخت پا به عرصه انتخابات مجلس گذاشته است می خواهیم در مجلس بایستد و برای رشت کرسی ریاست مجلس را بگیرد. ما قدر سرمایه های خودمان را می دانیم. منِ جعفرزاده در انتخابات نیستم که نیستم. دنیا به آخر نرسیده است. هر کس قرار بود در این انتخابات به بنده رای بدهد رای من فقط و فقط آقای دکتر نوبخت است.

نماینده سابق رشت با اشاره به خدمات نوبخت به رشت در زمان حضورش در دولت، افزود: در جلسه هیئت دولت هر درخواستی از نوبخت داشتند به طعنه به ایشان می گفتند فکر کنید برای رشت است. همیشه در دفتر آقای نوبخت باز بود و به همه درخواست ها پاسخ داد.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه اشل دکتر نوبخت ملی است خاطر نشان کرد: دو جناح مقابل آقای نوبخت، به محض اینکه شنیدند اوضاع آقای نوبخت در رشت مناسب است با یکدیگر ائتلاف کردند. ساختار سیاسی کشور و معادلات سیاسی کشور با حضور دکتر نوبخت به هم خورد. ما یک اسطوره داریم و فرصت زیادی نداریم. می خواهیم آقای  نوبخت برود و به عنوان افتخار مردم رشت، در کرسی ریاست مجلس بنشیند.

نماینده سابق رشت با بیان اینکه ضمن احترام به همه کاندیداها، پرچم رشت امروز در مجلس زمین افتاده است افزود: آرزو دارم دکتر نوبخت را به عنوان افتخار رشت در کرسی ریاست مجلس ببینم.

جعفرزاده همچنین در بخش پایانی سخنانش به عدم تایید صلاحیتش در انتخابات مجلس اشاره کرده و گفت: من قاعده بازی را بلدم و به رای داور احترام می گذارم و پیگیری حقوقی و قانونی انجام می دهم اما دلسرد نمی شوم. امروز نیز از همه عزیزان می خواهم هرکس قرار بود به بنده رای دهد تک رای به آقای دکتر نوبخت بدهد.