بررسی لایحه دوفوریتی خرید باشگاه سپیدرود توسط شهرداری رشت؛

حمایت قاطع اعضای شورا از خرید سپیدرود / دو هفته تا تصمیم گیری

حرف تازه: لایحه دوفوریتی خرید باشگاه سپیدرود توسط شهرداری رشت در جلسه ۱۶۵ شورای اسلامی شهر رشت بررسی شد. در این لایحه مبلغ ۱٫۵ میلیارد بابت بدهی های گذشته، ۳ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت قراردادها، ۸۴۰ میلیون تومان لباس و تجهیزات ورزشی، ۴۰۰ میلیون تومان بابت تقویت تیم در نیم […]

حرف تازه: لایحه دوفوریتی خرید باشگاه سپیدرود توسط شهرداری رشت در جلسه ۱۶۵ شورای اسلامی شهر رشت بررسی شد.

در این لایحه مبلغ ۱٫۵ میلیارد بابت بدهی های گذشته، ۳ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت قراردادها، ۸۴۰ میلیون تومان لباس و تجهیزات ورزشی، ۴۰۰ میلیون تومان بابت تقویت تیم در نیم فصل، ۱۰۰ میلیون تومان قبض های مصرفی و ۱۰۰ میلیون تومان بازسازی ساختمان در نظر گرفته شده است.

محمد علی رفیعی نوده: ابتدا استعلام های لازم صورت بگیرد / با دوفوریت مخالفم

رفیعی نوده به عنوان مخالف دوفوریت گفت: مخالف کمک به سپیدرود نیستم و حاضرم حق جلساتم را هم تقدیم سپیدرود کنم اما بادوفوریت مخالفم. نباید در این خصوص با عجله تصمیم گرفت و باید اول از وزارت کشور و دستگاه های نظارتی استعلام در خصوص عدم منع قانونی تیم داری توسط شهرداری صورت بگیرد.

رضا رسولی: نباید کمک های شهرداری را نادیده گرفت

رضا رسولی نیز به عنوان موافق گفت: نباید کمک های شهرداری در این سه سال را نادیده گرفت. تیمی رو به نابودی به عنوان مدعی صعود از لیگ یک شناخته می شود. باید سریع تر تصمیم گرفت تا در همین فصل به سپیدرود کمک شود.

مجید رجبی ویسرودی : هیچ الزامی به کمک شهرداری وجود ندارد و این یک کار احساسی است

مجید رجبی هم در ادامه گفت: هیچ الزامی به کمک شهرداری وجود ندارد و این یک کار احساسی است. می توانیم راه حل های دیگری را برای کمک پیدا کنیم. مثل موضوع پارکینگ که پیش از این هم انجام شده بود.

سید امیرحسین علوی: خرید سپیدرود اولویت است

سید امیر حسین علوی در خصوص این لایحه با بیان اینکه در ضرورت کمک به سپیدرود کسی شک ندارد گفت: مخالفت ها به معنای عدم تایید کلیت کمک به سپیدرود نیست و موافقت ها هم به معنای آن نیست که چشم بسته همه چیز را بپذیریم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت خرید سهام سپیدرود توسط شهرداری رشت را یک اولویت دانست و تصریح کرد: تا امروز ندیدیم کسی در بخش خصوصی حتی در سطح لیگ یک هم در این شهر تیم داری موفقی داشته باشد.

وی محل درامد ها، نظارت و برنامه ریزی را همراه با ابهاماتی دانست و افزود: زمان بیشتری برای کارشناسی مسائل مالی نیاز است و باید در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شود.

امیر حسین علوی در پایان تاکید کرد: باید به تیمی که می درخشد کمک کنیم تا بتواند رشد کند و بیش از پیش بدرخشد.

فاطمه شیرزاد: خواسته مردم را انجام بدهیم

فاطمه شیرزاد هم با بیان اینکه سپیدرود و داماش از تیمهای ریشه دار این شهر هستند گفت: این دو تیم هواداران زیادی دارند ان شاء الله بتوانیم با کمک به این دو تیم خواسته مردم و جوانان را انجام دهیم.

مظفر نیکومنش نودهی: در کمیسیون بودجه بررسی شود و کار خرید صورت بگیرد

مظفر نیکومنش نودهی در این خصوص گفت: این موضوع در کمیسیون بودجه رسیدگی شود و کار خرید صورت بگیرد تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت به پرداخت بدهی های این باشگاه توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: امروز هم محل تمرین و کمک های مالی توسط شهرداری صورت می گیرد.

دوفوریت کمک به سپیدرود رای نیاورد اما با رای اکثریت اعضای شورا با یک فوریت خرید سهام سپیدرود توسط شهرداری رشت موافقت شد.

مسعود کاظمی از طرح موضوع در جلسه دو هفته بعد و تصمیم گیری در خصوص آن خبر داد.

قاطبه اعضای شورا موافق کمک به سپیدرود بودند و اکثریت اعضای شورا به این لایحه رای موافق دادند.