اسماعیل حاجی پور:

حلاوت پروژه در اجرا و پایان آن است / ۵۰ پروژه نیمه کاره ارزش یک طرح اجرا شده را ندارد

حرف تازه : رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در جلسه صبح امروز کمیسیون های بودجه و عمران شورا بر پایان دادن به پروژه های نیمه کاره تاکید کرد. اسماعیل حاجی پور ضمن انتقاد از بی نظمی در شروع جلسات شورا و کمیسیون های شورای اسلامی شهر رشت گفت: در گذشته اعضای کمیسیون و مدیران دعوت شده […]

حرف تازه : رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در جلسه صبح امروز کمیسیون های بودجه و عمران شورا بر پایان دادن به پروژه های نیمه کاره تاکید کرد.

اسماعیل حاجی پور ضمن انتقاد از بی نظمی در شروع جلسات شورا و کمیسیون های شورای اسلامی شهر رشت گفت: در گذشته اعضای کمیسیون و مدیران دعوت شده از ۱۰ دقیقه پیش از جلسه حضور داشتند اما امروز جلسات با تاخیرهای چشمگیری آغاز می شود که باعث ناراحتی است. ما با این کار بی نظمی را در شهرداری هم تسری می دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در ادامه با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در همه رویدادهای شهری گفت: اصحاب رسانه همواره اعضای شورا را همراهی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پایان پروژه های نیمه تمام اظهار داشت: حلاوت پروژه در اجرا و پایان به موقع آن است تا مردم لذت ببرند. ۵۰ طرح نیمه کاره ارزش یک طرح اجرا شده را ندارد.

حاجی پور افزود: تا زمانیکه پروژه های نیمه کاره به پایان نرسیده است پروژه جدیدی آغاز نشود.

وی با اشاره به پروژه هایی چون مسیرهای احساندوست، سرگل به سعدی و بلوار آیت الله احسانبخش گفت: متاسفانه هنوز این پروژه ها به نتیجه نرسیده است.

اسماعیل حاجی پور با تاکید بر به کارگیری مشاور گیلانی خاطر نشان کرد: مشاور غیر بومی نه اقلیم را میداند و نه فرهنگ گیلان را و در نتیجه بسیاری از حرف هایش قابلیت اجرا ندارد. اینجا گیلان است و باید شهردار، شهردار مناطق، معاونین و اعضای شورا بنشینند و بر اساس شرایط گیلان نظر بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با انتقاد از مشاورینی که اداره راه و شهرسازی برای طرح تفصیلی معرفی کرده است گفت: باید در این مورد تجدید نظر شود.