به قلم کیوان بهمنش؛

حقیقتا این جنگ تا به کجا !؟

نگاهی به موضع گیری اخیر شهردار در مقابل عضو شورای شهر رشت / یادداشتی خطاب به سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت کیوان بهمنش : ” حقیقتا این جنگ تا به کجا ” !؟؟ قصد دارم در جواب یادداشت متاخرتان از شما که هیچ نقدی را بر نمیتابید بپرسم که کجای سخنان مهندس علوی ‌، […]

نگاهی به موضع گیری اخیر شهردار در مقابل عضو شورای شهر رشت / یادداشتی خطاب به سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت

کیوان بهمنش : ” حقیقتا این جنگ تا به کجا ” !؟؟
قصد دارم در جواب یادداشت متاخرتان از شما که هیچ نقدی را بر نمیتابید بپرسم که کجای سخنان مهندس علوی ‌، بر شما این همه تاثیر گذاشته است ، که باز هم بر طبل تنش کوبیدید و این بار محکمتر !؟؟؟ حقیقتا امیر علوی چه گفته است در سخنان خویش که اینگونه اتمسفر این شهر را تنها پس از گذشت هفت روز از کارزار خاکستری دعواهای عادی شده شورا و شارمند ، مجددا طوفانی کرده اید ؟

این جنگ تا به کجا ؟
واقعا میدانید که چه مسئولیت گرانی بر عهده شماست !؟ قرار ما هرگز دعوا و جنگ نبود ، ما درس آموختیم و برایمان هزینه کردند تا کاری برای این وادی کنیم همشهری خوبم !!! واقعا میدانید که چقدر زمان اندکی برای تاریخ ساز شدن در این شهر دارید ؟
واقعا میدانید ؟
اگر نمیدانید که بحثی نیست شما را به خیر و ما را به سلامت !

ولی اگر میدانید که زمان ، اندک ترین منبع در اختیار شماست برای تاریخ ساز شدنتان و کاری برای این شهر محروم از تحصیل کردن ، پس بدانید که ما درس خواندیم و از منابع میهن عزیزتر از جانمان بهره بردیم که کاری برای آن انجام دهیم !!! میدانی چه قدر از زمان بیست ماهه خویش را در پاسخگویی به این و آن هدر داده ای !؟ واقعا نگران این مهمم که شما چگونه وقت میکنید که برای توسعه این شهر برنامه های راهبردی طرحریزی کنید ؟
گیرم که ” آرام یاسین ” هایتان خودجوش و از روی مهری خدادادی که به شما دارند ، بلافاصله پس از شنیدن هر نقد و انتقادی ، جامه رزم میپوشند و به دفاع از رستم دستان این شهر می آیند !
ولی اگر این همه ارادت نزد موافقانت وجود دارد چرا امر نمیکنی که هان ” آرام یاسین ” ها توسعه این شهر نیاز به آرامش دارد ، سکوت کنید !

راستی ، مگر در مکتب اقتصادی که درس آموختی ، نیاموختی که آرامش روانی و ایجاد فضای امن و آرام ، شرط لازم توسعه این شهر است !؟ پس چرا برای این شرط گامی بر نمی داری ؟
دوست گرانقدرم مردم خسته اند ، مردم از سحر تا شام گرفتار هزاران مشکل خرد و کلانند ، نازنین ، مردم تاب این همه حواشی را دیگر ندارند!!! تمامش کنید این جنگهای روزانه اینک ساعتی شده را !! و نیک میدانم جنابعالی ، این تاب نداشتن مردم در روزهای قبل از جلسه استیضاح هفته ماضی را از هر شخص دیگری بهتر درک نمودی !!!
برادر عزیزم
امیر علوی ذینفع اصلی برنامه های توسعه این شهر است !!! او بیشتر از هر شخص دیگری بواسطه مسئولیتی که مردم بر عهده او کذاشته اند حق دارد که نقد کند و نظر دهد ! لطفا از مردم برای اهداف خویش یارکشی ننمایید !!! آنان دیگر تاب این همه حواشی را ندارند…

انتشار یادداشت های دریافتی الزاما به معنای تایید محتوای آن نیست و به منظور انجام رسالت خبری و آشنایی مخاطبین با فضای روز منتشر می شود.