شهردار رشت پاسخگو باشد؛

حقوق نگهبانان بیش از سه ماه به تعویق افتاده است؟

حرف تازه : در حالیکه در روزهای اخیر صحبتهای فراوانی در خصوص حقوق ها و بیمه های معوقه کارکنان شهرداری رشت به گوش می رسد این بار گزارش های دریافتی حاکی از آن است که حقوق ناچیز برخی نگهبانان شهرداری رشت بیش از سه ماه به تعویق افتاده است. گزارش های دریافتی نشان می دهد در […]

حرف تازه : در حالیکه در روزهای اخیر صحبتهای فراوانی در خصوص حقوق ها و بیمه های معوقه کارکنان شهرداری رشت به گوش می رسد این بار گزارش های دریافتی حاکی از آن است که حقوق ناچیز برخی نگهبانان شهرداری رشت بیش از سه ماه به تعویق افتاده است.

گزارش های دریافتی نشان می دهد در برخی موارد علی رغم اینکه قرار بود این نگهبانان بدون حضور در روزهای تعطیل، یک میلیون و دویست هزار تومان دریافتی داشته باشند اما ظاهرا تعدادی از آنها علی رغم حضور در روزهای تعطیل تنها ۹۶۰ هزار تومان دریافت کرده است. در خصوص اینکه دلیل این موضوع چه چیزی بوده است هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

جالب آنکه بنا بر پیام های دریافتی این مبلغ مربوط به تاریخ ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر بوده است و ظاهرا برای ماه های پس از آن، مبلغی به این نگهبانان پرداخت نشده است و این بدان معناست که در صورت صحت بیش از سه ماه حقوق نگهبانان به تعویق افتاده است.

بدیهی است انتظار می رود ابتدا کارکنانی که ماه های بیشتری از حقوقشان پرداخت نشده است معوقاتشان را دریافت کنند و سپس به صورت متوازن حقوق معوقه سایر کارکنان پرداخت شود.

حرف تازه این موضوع را به طور قطعی تایید یا تکذیب نمی کند و این حق را برای شهردار و مجموعه شهرداری رشت قائل است که توضیحات لازم را در این خصوص از طریق همین پایگاه خبری به اطلاع عموم برساند تا گامی در راستای تنویر افکار عمومی برداشته شود. ضمنا خبرهای تکمیلی متعاقبا و به زودی منتشر خواهد شد.

گفته می شود این وعده از سوی شهردار داده شده است که بخشی از حقوق های معوقه از جمله نگهبانان تا ۱۰ روز آینده پرداخت می شود و تا بهمن ماه تمامی حقوق های معوقه پرداخت می شود. شاید باز هم باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی در روزها و هفته های آینده رخ خواهد داد…

نمونه ای از پیام های دریافتی را در ادامه مشاهده می کنید: