پیش بازی فولاد یزد -سپیدرود؛

حفظ صدرنشینی در شهر بادگیرها

حرف تازه : هفته دهم رقابتهای لیگ یک روز یکشنبه برگزار خواهد شد و سپیدرود در پنچمین دیدار بیرون از خانه خود به مصاف تیم متحول شده فولاد یزد خواهد رفت تا صدرنشینی خود را در شهر بادگیرها تداوم بخشد. این دیدار از ساعت ۱۵ و به قضاوت موعود بنیادی فر داور با تجربه و […]

حرف تازه : هفته دهم رقابتهای لیگ یک روز یکشنبه برگزار خواهد شد و سپیدرود در پنچمین دیدار بیرون از خانه خود به مصاف تیم متحول شده فولاد یزد خواهد رفت تا صدرنشینی خود را در شهر بادگیرها تداوم بخشد.
این دیدار از ساعت ۱۵ و به قضاوت موعود بنیادی فر داور با تجربه و ملی کشورمان در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از رودسپید ، سپیدرود بعد از سه برد متوالی مقابل آلومینیوم اراک،استقلال اهواز و مس رفسنجان با اندیشه کسب چهارمین برد متوالی و حفظ صدرنشینی کار بسیار دشواری مقابل فولاد یزدی خواهد داشت که بعد از انتخاب محمود امیری به عنوان سرمربی ذر دودیدار سخت بیرون از خانه مقابل آلومینیوم اراک و اکسین البرز موفق به کسب چهار امتیاز شد و صعود دو پله ای در جدول داشت.

فولاد یزد در خانه و در چهار دیدار برگزار کرده دو تساوی و دو شکست داشته است و بردی نداشته است و تنها موفق به زدن یک گل در تساوی ۱-۱ این تیم مقابل خیبر خرم آباد شده است.
آیدین قویدل دروازه بان سابق ملوان معمولا گلر اصلی این تیم می باشد و علی بیک زاویه و مهران درویش و رضا نبی زاده از کلیدی ترین بازیکنان این تیم می باشند و فرشاد اسماعیل زاده بازیکن دو فصل اخیر سپیدرود نیز در این تیم حضور دارد و با توجه به بازی مقابل تیم سابقش و انگیزه های بالای این بازیکن احتمال اینکه امیری سرمربی این تیم از ابتدا به وی میدان دهد زیاد می باشد.فرشاد در بازی دو هفته پیش این تیم در جام حذفی مقابل زاگرس یاسوج گل صعود این تیم را به ثمر رسانده بود.

سپیدرود نیز همچنان درگیر مسائل مالکیتی می باشد و همچنان مسئولیت تیم بر عهده هیئت فوتبال گیلان می باشد و احتمالا در هفته پیش رو تکلیف مالکیت باشگاه نیز مشخص خواهد شد .

غایب بزرگ سپیدرود در این بازی حسین کعبی مرد آماده این روزهای ارتش سرخ می باشد که به علت سه کارته شدن این دیدار را از دست داد و احتمالا باید شاهد به کارگیری پویا نزهتی یا محمد دادرسی در این پست باشیم.

نقطه قوت این روزهای سپیدرود خط دفاعی مستحکم و گلر آماده ای همچون سید محمد حسینی می باشد که با تنها چهار گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

سپیدرود در چهار دیدار بیرون از خانه عملکرد مناسبی داشته است و با دو برد و یک تساوی و تنها یک شکست هفت امتیاز کسب کرده است و امیدوار است در این بازی هم بتواند امتیاز گیری نماید.

علی رغم صدرنشینی موقت سپیدرود باید توجه داشت که این تیم با کمترین امکانات و کمترین دریافتی چنین نتایجی را کسب کرده و خیلی نباید توقع را از سپیدرود بالا برد و فشار مضاعف هواداران برای صعود به لیگ برتر با توجه به شرایط فعلی کمی غیرمنطقی به نظر می آید.

اکسین البرز نزدیک ترین رقیب سپیدرود که یک امتیاز کمتر دارد در اراک و در دیداری سخت به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت و گل گهر سیرجان هجده امتیازی نیز در رفسنجان به مصاف مس خواهد رفت و با توجه به اینکه هر سه تیم اول جدول در بیرون از خانه به میدان خواهند رفت چه بسا سپیدرود بتواند با کسب حتی یک امتیاز صدرنشینی خود را تدوام بخشد.

img_20161010_134311-copy