رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته خبر داد:

حضور قهرمانان مسابقات کاراته کشور در تیم ملی

حرف تازه – رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته از حضور قهرمانان مسابقات کاراته کشور به منظور آمادگی برای مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در قزاقستان در تیم ملی خبر داد. جواد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته انتخابی تیم ملی در گیلان اظهار کرد: ایران در […]

حرف تازه – رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته از حضور قهرمانان مسابقات کاراته کشور به منظور آمادگی برای مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در قزاقستان در تیم ملی خبر داد.

جواد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته انتخابی تیم ملی در گیلان اظهار کرد: ایران در دو دوره متوالی قهرمانی مطلق جهان را کسب کرده است.

وی، سطح کاراته ایران و گیلان را بالا عنوان کرد و افزود: کاراته گیلان به تبعیت از کاراته کشور دارای استعداد بسیار است و در این دوره از مسابقات استعدادهای جدیدی محک زده می‌شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته با بیان اینکه طبق تصمیم کادر فنی مقرر شد در این دوره از مسابقات قهرمانی کاراته انتخابی تیم ملی از قهرمانان دوره‌های گذشته استفاده نشود، تصریح کرد: امر مذکور به دلیل کشف استعدادهای جدید در رشته کاراته کشور است.

سلیمی از حضور منتخبان مسابقات قهرمانی کاراته کشور در تیم ملی خبر داد و بیان کرد: منتخبات مذکور برای مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در قزاقستان آماده می‌شوند.

وی در پایان متذکر شد: گیلان با پرورش قهرمانانی مانند مسعود رهنما، جاسم ویشگاهی، مازیار فریدخمامی، سعید حسنی‌پور و حامد زیگساری از استان‌های قهرمان‌پرور در کشور است.