حضور سرپرست هیئت تکواندو گیلان در اردوی تیم ملی نوجوانان تکواندو

حرف تازه :  سرپرست هیات تکواندوی استان گیلان و نائب رییس هیات ، دبیر و جمعی از مربیان در اردوی نوجوانان پسر و دختر تیم ملی تکواندو حضور یافتند. محسن سترگی سرپرست هیات تکواندوی استان گیلان در دیدار با ملی پوشان گفت : اول باید بدانیم خداوند متعال قادر مطلق است و با توکل به خداوند گام […]

حرف تازه :  سرپرست هیات تکواندوی استان گیلان و نائب رییس هیات ، دبیر و جمعی از مربیان در اردوی نوجوانان پسر و دختر تیم ملی تکواندو حضور یافتند.
محسن سترگی سرپرست هیات تکواندوی استان گیلان در دیدار با ملی پوشان گفت : اول باید بدانیم خداوند متعال قادر مطلق است و با توکل به خداوند گام برداشتن زیباست . اگر توکل شما به خداوند باشد با کوشش هایی که داشتید ان شاء الله پرچم پر افتخار میهن را در عرصه ورزشی و در مجامع بین المللی به اهتزاز در خواهید آورد.
در خاتمه سترگی یاد شهدای نوجوان و جوان وطن در داخل مرزها و همچنین شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و سپس به ملی پوشان عزیز گیلانی هدایایی تقدیم کرد و به دیگر ملی پوشان نیز به رسم تقدیر هدیه داد.
ضمنا مبینا نژاد و زهرا شجاعی و بازیکن ملی پوش نوجوان محمد مرتضایی دربازیهای جهانی که درکشور کانادا برگزار میگردد به مصاف رقبا می روند و نیلوفر صفریان مربی اعزامی از استان گیلان مربیگری تیم را برعهده دارد و همراه تیم اعزام میشود.

photo_2016-11-08_20-52-13 photo_2016-11-08_20-54-51 photo_2016-11-08_20-54-54