واقعا در ستاد دکتر حسنی چه اتفاقی افتاده است؟

حضور دقیقه ۹۰ تعدادی از جوانان حامی دولت در ستاد کوچکی نژاد

تی تی خبر : همایش نخبگان شهری و فعالان اجتماعی و زیست محیطی ستاد انتخاباتی جبار کوچکی نژاد با حضور تعدادی از چهره های جوان و شناخته شده حامی دولت در رشت برگزار شد. در شرایطی که تنها دو روز تا دور دوم انتخابات مجلس دهم باقی مانده؛ این سوال برای همه به وجود آمده است […]

تی تی خبر : همایش نخبگان شهری و فعالان اجتماعی و زیست محیطی ستاد انتخاباتی جبار کوچکی نژاد با حضور تعدادی از چهره های جوان و شناخته شده حامی دولت در رشت برگزار شد.

در شرایطی که تنها دو روز تا دور دوم انتخابات مجلس دهم باقی مانده؛ این سوال برای همه به وجود آمده است که در ستاد دکتر محمد صادق حسنی چه اتفاقی افتاده است که نه تنها شاهد حضور یکپارچه و متحد تمامی چهره های اصلاح طلب جوان در ستاد تنها کاندیدای لیست امید رشت نیستیم بلکه خبرهای رسیده حاکی از آن است که تعداد زیادی از چهره های جوان و شناخته شده رسانه ای و ستادی دولت در ستاد مهندس جبار کوچکی نژاد دیده می شوند. چهره هایی که پیش از این سوابق انتخاباتی فراوانی را به خصوص در حمایت از رییس جمهور در سال های اخیر در کارنامه خود ثبت کرده اند!

این در حالی است که شنیده های پرشمار حاکی از آن است؛ علی رغم آنکه لیست امید رشت با نام دکتر محمد صادق حسنی بسته شده است به طور غیر رسمی تعداد زیادی از چهره های مستقل و اصلاح طلب اعتقاد و پایبندی خاصی به تک رای ندارند. همچنین شنیده می شود این جوانان به عنوان گزینه دوم از جبار کوچکی نژاد حمایت خواهند کرد و حتی در مواردی تک رای خود را به نام کوچکی نژاد خواهند نوشت.

هرچند این تفاسیر از سوی تعدادی از چهره ها مورد تایید قرار نگرفته است اما از سوی تعدادی دیگر به هیچ وجه تکذیب نشده است. شاید حضور دقیقه نودی این جوانان در ستاد جبار کوچکی نژاد، خود گواهی بر این مدعا باشد که تصمیمشان هرچه باشد تک رای به کاندیدای لیست امید نخواهد بود.

برنده واقعی این اتفاقات به هر دلیلی که باشد مهندس جبار کوچکی نژاد خواهد بود که علاوه بر تکیه بر آرای لیست ائتلاف اصولگرایان و آرای قابل توجه دور اول، می تواند نیم نگاهی به آرای برخی از اصلاح طلبان و حامیان دولت نیز داشته باشد تا با خیالی آسوده تر در انتظار شمارش آرا بماند.