اعلام ریز نتایج و بازشماری مهم ترین خواسته کاندیداها؛

حضور جمع قابل توجهی از کاندیداها در دفتر فرماندار رشت همزمان با اولین روز رسیدگی به اعتراضات

حرف تازه – صبح امروز و همزمان با آغاز مهلت قانونی رسیدگی به اعتراض کاندیداهای شورا های اسلامی، جمع قابل توجهی از کاندیداهای معترض در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در دفتر فرماندار رشت حضور یافتند. در این جلسه، مهم ترین خواسته کاندیداها از سیروس شفقی فرماندار رشت، اعلام ریز نتایج صندوق ها به کاندیداها و سپس […]

حرف تازه – صبح امروز و همزمان با آغاز مهلت قانونی رسیدگی به اعتراض کاندیداهای شورا های اسلامی، جمع قابل توجهی از کاندیداهای معترض در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در دفتر فرماندار رشت حضور یافتند.

در این جلسه، مهم ترین خواسته کاندیداها از سیروس شفقی فرماندار رشت، اعلام ریز نتایج صندوق ها به کاندیداها و سپس بازشماری آرا در صندوق های مورد اعتراض بود که در صورت عدم تطابق با نتایج اعلام شده نهایتا منجر به بازشماری کلی آرا شود. گفتنی است تا این لحظه کاندیداها از وضعیت رسمی رای خود در صندوق های مختلف بی اطلاعند.

این در حالی است که جمعی از کاندیداها نیز نسبت به تخلفات انتخاباتی صورت گرفته از سوی سایر کاندیداها در اطراف صندوق های رای معترض بودند. برخی هم نسبت به وجود گسترده بنرهای تبلیغاتی در روز انتخابات در سطح شهر و حتی در حوالی صندوق های رای اعتراض داشتند. 

باید منتظر بمانیم و ببینیم با توجه به تعداد بالای اعتراضات تصمیم فرمانداری رشت چه خواهد بود و مطابق قانون و با بررسی مستندات، چه سرنوشتی برای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در نهایت رقم خواهد خورد و آیا اصلا مستندات کاندیداها کافی است یا خیر…

جزییات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

عکس آرشیوی