مدیر مجتمع دخانیات گیلان خبر داد؛

حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر در آزمون استخدامی دخانیات گیلان/ استخدام بیش از ۱۱۰ نفر

صبح روز جمعه آزمون استخدامی ویژه جذب بومیان استان گیلان در مجتمع دخانیات گیلان با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از داوطلبان جوان و تحصیلکرده گیلانی در محل دانشگاه گیلان برگزار گردید.

حرف تازه – صبح روز جمعه آزمون استخدامی ویژه جذب بومیان استان گیلان در مجتمع دخانیات گیلان با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از داوطلبان جوان و تحصیلکرده گیلانی در محل دانشگاه گیلان برگزار گردید.

این آزمون با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی زیر نظر ناظران بهداشتی با دقت بالا برگزار شد، از داوطلبان هنگام ورود تب سنجی شده و ماسک رایگان اهدا گردید.
در روز قبل از آزمون نیز تمامی صندلی های داوطلبان ضدعفونی صورت پذیرفته بود تا تمامی داوطلبان بدون دغدغه های بهداشتی و با آرامش بتوانند به رقابت بپردارند.
سیاوش امینی، مدیر مجتمع دخانیات گیلان ضمن حضور و بازدید از روند برگزاری آزمون در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سال جهش تولید به همت دکتر سیاوش افضلی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران و موافقت اعضای محترم هیات مدیره مجوز استخدام بیش از ۱۱۰ نفر از جوانان تحصیکرده گیلانی در رشته های تخصصی برق، مکانیک و تاسیسات مورد نیاز مجتمع دخانیات گیلان با هدف تقویت هر بیشتر بخش تولید صادر گردید.
وی افزود؛ علی رغم تحریمهای ظالمانه دشمنان این مجموعه صنعتی بزرگ با افزایش تولید و خوداتکایی در داخل و ایجاد اشتغال برای جوانان نسبت به برگزاری یک آزمون عادلانه در جهت استخدام نیرو اقدام نموده است.
امینی تصریح کرد؛ فرآیند جذب و گزینش افراد پذیرفته شده در روزهای آینده انجام خواهد شد تا از ابتدای شهریور ماه بکارگیری آنان در بخشهای مختلف تولیدی و صنعتی مجتمع گیلان انجام گردد.
وی در پایان از استانداری گیلان، دانشگاه گیلان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران ارشد شرکت دخانیات و همکاران مجتمع دخانیات گیلان در جهت کمک به برگزاری این آزمون قدردانی نمود.
گفتنی است شرکت دخانیات ایران با قدمت یکصد سال به عنوان یک برند ملی و اشتغال گرا در کشور شناخته شده و مجتمع دخانیات گیلان بعنوان بزرگترین مجتمع تولیدی شرکت دخانیات ایران در کشور و تنها کارخانه عمل آوری توتون می باشد که خوراک مجتمع های تولیدی دیگر را در سرتاسر کشور تولید و توزیع کرده و از اهمیت بالایی برای شرکت دخانیات ایران برخوردار است و هم اکنون خطوط تولید این مجتمع در سه شیفت و دو شیفت در حال فعالیت می باشد.
حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر در آزمون استخدامی دخانیات گیلان/ استخدام بیش از ۱۱۰ نفر

حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر در آزمون استخدامی دخانیات گیلان/ استخدام بیش از ۱۱۰ نفر

دیارمیرزا