یادداشتی از یک شهروند؛

حسنی خوبه، خوب خوب…

حرف تازه : در پی مصاحبه دکتر محمدصادق حسنی با پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه در خصوص وضعیت بازار برنج و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی  یادداشتی از یکی از شهروندان به دستمان رسید که در ادامه می خوانید: حسنی خوبه، خوب خوب… حرفهای قشنگت را خواندم و البته این مسائل را از مدت ها قبل می دانستم. […]

حرف تازه : در پی مصاحبه دکتر محمدصادق حسنی با پایگاه خبری تحلیلی حرف تازه در خصوص وضعیت بازار برنج و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی  یادداشتی از یکی از شهروندان به دستمان رسید که در ادامه می خوانید:

حسنی خوبه، خوب خوب…

حرفهای قشنگت را خواندم و البته این مسائل را از مدت ها قبل می دانستم. تو بگو چه کنم؟ لباس زورو بپوشم و به جنگ مافیای برنج یا اقلام دیگر بروم؟

حال من اینجا هستم و تو در خانه ملت… اگر راهکاری داری بگو وگرنه گفتن این حرف ها دردی از ما دوا نمی کند. اگر راهکاری نداری آمار و ارقام اینچنینی نده و جسد اوضاع بحرانی بازار برنج را کالبد شکافی نکن.

این روزها هم میگذرد ولی اگر می خواهی در دوران نمایندگی خود کاری کنی و به حرف هایت اطمینان داری برو و یقه وزیر را با حرف هایت بگیر و ول نکن.

منتظر معجزه نباش. پس بیا تا در کنار هم باشیم و کاری کنیم… حتی کوچک…

 

انتشار یادداشت های دریافتی به معنای تایید یا عدم تایید آن نیست و صرفا جهت تنویر افکار عمومی در خصوص فضای موجود رسانه منتشر می شود.